Hoeveel dagen na innesteling testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marden, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marden

Marden Actief lid

31 okt 2011
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb het hele forum afgezocht naar antwoord op mijn vraag.

Hoeveel dagen na je innesteling kun je testen op een eventuele zs?

Overal lees ik...14 dagen na je eisprong. Maar het gaat mij om de innesteling en niet de eisprong. Hopelijk kan hier ook iemand antwoord op geven.

Want het klopt toch dat je pas na de innesteling hcg hormoon gaat aanmaken? Als je dan een late innesteling hebt (van ong. 10 dagen) kun je dan ook na 14 dagen (4 dagen na de inesteling) al positief testen? Of moet je dan nog langer geduld hebben?

Alvast bedankt!

2. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ik dacht dat je pas ten vroegste 1 week tot 10 dagen na innesteling kon testen

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    I.p is je NOD een week na je innesteling. Dus dat zal betekenen dat je ongeveer met van die vroege testen 5 dagen na de innesteling licht positief kan testen.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    dan moet je exact weten wanneer je ei is gaan innestelen en dat kan verschillen geloof ik.
    Denk dat het nog altijd makkelijker is om je menstruatie aan te houden.

5. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    ik heb 5 dagen voor mijn nod innestelingsbloeding gehad. ik geloof dat dit ongeveer tot een week na de innesteling kan voorkomen. de volgende dag direct getest met de gewone testen van de kruidvat en dik positief!! maar het verschilt echt per persoon hoeveel hcg je hebt/plast, dus ik denk dat jouw vraag echt heel persoonlijk is.. succes!!

Deel Deze Pagina