Sorry ik vind het ook een vreselijke naam. Ik zou ook mijn kind niet vernoemen naar een auto. Nu vind je dat leuk, maar hoe denk je daar over 10 of 20 jaar over? Buiten dat, je kind moet die naam de rest van z'n leven meedragen: op school, op werk enz. Maar dat is mijn mening
af-schu-we-lijk! zielig voor een kind om zo'n naam te krijgen. erg negatief misschien, maar je vraagt om onze mening en dit is de mijne.
Is ook absoluut niet mijn soort naam, maar als jullie het mooi vinden... Willen jullie een kindje dan ook de naam als roepnaam geven of een afkorting ervan gebruiken, bv Lina ofzo? Dan vind ik het wel kunnen.
Nee gewoon Berlinetta als roepnaam het zal vast in de toekomst worden afgekort Berlinetta is best lang in de volksmond zal het dan Berlien of idd lina ofzo worden als dat gebeurd kun je dat toch niet tegenhouden
Sorry, maar mijn smaak is het ook echt niet...Idd wat al eerder gezegd is, vind ik de afkorting Lina wel mooi, maar Berlinetta absoluut niet.
Bah. Walgelijk. Sorry. Ik begin zelfs te twijfelen of dit een serieus topic is. Maar als je het echt weten wilt: ik associeer de naam met een berlinerbol.
Je kind vernoemen naar een auto. Sorry ik vind het echt zielig. Mama hoe kwamen jullie aan mijn naam. Ja we vonden het een leuke auto!! Uhm nou leuk Sowieso vind ik het echt een wanstaltige naam te merk. Iets van een berlijnse roomkaas. Of ijs ofzo
Ik vind het niks, klinkt erg oubollig, maar goed, ik hou van kort en vlot, dus da's totaal andere smaak..