Hoi hoi, Ik heb vanmiddag ovulatie testen gehaald van de kruidvat (terwijl ik er eigenlijk niet aan wilde beginnen maar was véélste nieuwschierig ) Heb net een testje gedaan en mijn test streep is ietsje lichter dan mijn controle streep. Op het doosje staat dat er dan geen LH piek is geconstateerd dan maar dat vind ik een beetje raar. Moet het streeje echt net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep? Of betekend dit gewoon dat het eraan zit te komen? En kan je ook nog een postivie test hebben als je ei net is geweest? Ik vermoed namelijk dat hij gister of vandaag is geweest want de krampen zijn sinds vandaag weg die ik heb bij mij ei. Liefs!
Had je niet te veel gedronken voor je test? Ik heb ook de kruitvattesten gebruikt, maar waren heel verschillend. Nu sensitest en direct positief terwijl kruitvat niets aan gaf. Bij mij was het teststreepje iets lichter dan de controlestreep. Sommige vrouwen hebben nooit een even donker streepje. De test geeft aan dat je ei binnen 24 tot 36 uur eraan komt. Zou morgen nog een keer testen. Succes!
hoi je lh piek duurd ongeveer 24 uur dus dan zie je echt wel een streepje als je ei is geweest. als je in m,n album kijkt dan kun je zien hoe het er zeg maar uitzag.. je moet eigenlijk meerdere testjes doen om te kunne bepalen hoe en wat, en hier liefst een paar dagen voor je ei mee beginnen.. is ie dan vroeg dan mis je hem niet. groetjes Jose