OMG! zaterdag is mijn nod... en ik ben weer zwak...alweer... toch een test gedaan en OMG! een heeeel licht streepje. ik heb alleen maar witte testen gezien dus weet hoe die eruit zien haha. zien jullie hem ook, of verbeeld ik het me toch. de foto heb ik donkerder gemaakt omdat het streepje met de foto een beetje wegvalt... :S toch nog maar een lichte ook, echt jammer dat je het hier bijna niet ziet... ga ik toch weer aan mezelf twijfelen.
Ik denk dat je zwanger bent hoor heb het toevallig ook. Heb een topic aangemaakt🙈 Doe over 2 dagen nog een testje
ja ik ga zondag weer een nieuwe test doen denk ik ... ik had gister zon rare eetlust... kippenvleugels met spaggethi ... wtf haha daarom dacht ik ik zal toch een testje wagen
als je hem op de computer in negatief zet zou (als er een streepje staat) het streepje duidelijker zichtbaar moeten zijn.. maar ik zie ook iets!
Ja ik zie ook wat! Heel licht maar zeker zichtbaar! Alvast gefeliciteerd en ik hoop dat je over paar dagen een goed zichtbare streep heb
Hmm. Vanochtend weer een heel licht streepje... Is er nog hoop... Ik wacht nu gewoon nog een week denk ik...