Hoe snel indroogstreep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Elizia, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik heb vanochtend 4 dagen voor mijn nod een zwangerschapstest van testjezelf gedaan en er kwam een héél licht streepje, leek eigenlijk op een indrooglijntje vond ik. Het streepje kwam er wel al vrij snel, ik denk binnen 5 min maar ik heb niet naar de tijd gekeken, dus het zou ook een paar minuten later geweest kunnen zijn..
    Heeft iemand dit ook gehad?
    Ik had gister een negatieve test van kv 2v5, dus ik kreeg nu wat hoop, maar die is nu een stuk minder, omdat ik heb begrepen dat de testen van testjezelf bekend staan om hun indrooglijntjes...
    Ik woon in het buitenland en kan hier geen kv testen kopen, dit was de enige die ik had... De testjezelf testen had ik via internet besteld.

2. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Misschien kan je een foto bijvoegen

3. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Als je gewoon de cassettes bedoelt, dan heb ik in elk geval geen ervaring met indrooglijntjes. Die waren altijd gewoon wit en als er een lijntje op kwam, dan was ik zwanger. Kun je eens een foto plaatsen van de test?

Ik hoop in elk geval voor je dat ze mooi op gaan lopen.

4. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik heb foto's gemaakt, maar het is echt een tuurstreepje.. Deze zie je wel op de originele foto, maar volgens mij niet als ik m hier probeer te plaatsen..

Ik heb overigens idd de cassette gebruikt, maar zag in een ander topic een foto van iemand die deze ook had gebruikt en dat bleek een indroogstreepje te zijn (verscheen wel lang na afleestijd) en daar lijkt ie echt op..

5. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik probeer het toch maar, verklaar me niet voor gek aub, er staat echt een heel vaag streepje hahaha

Bedankt voor jullie reacties trouwens!

IMG_9410.JPG

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zie hem zonder te turen hoor, volgens mij een mooi lijntje
    Hopelijk loopt hij mooi op

7. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    IMG_9404.JPG

8. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook zonder turen :)

9. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dankjewel! Ik hoop het.. Al had ik er al vrede mee dat het deze ronde niet gelukt was, maar goed, dit verandert natuurlijk weer alles haha
    Morgenochtend test ik weer (ik zal vanavond weinig drinken, want gisteravond heb ik nog zeker 750 ml gedronken), dus dan laat ik het weten

10. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Oke dat is iig fijn! :D

Ik test morgenochtend weer zoals ik al zei, dus dan horen jullie het.. Hij zou dan toch iig iets duidelijker moeten zijn

11. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    IMG_9424.JPG Ik heb de test er net nog even bijgepakt en dat tweede streepje is nu echt duidelijk, maar dat is dus wel echt na indrogen. En hij is echt niet roze zoals je op de foto kunt zien, als het geen indroogstreepje zou zijn dan zou hij toch ietsje roze verkleurd moeten zijn?

12. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Ben heel benieuwd morgenvroeg! Ik denk dat hij dan zeker wel duidelijker zal zijn

Elizia vindt dit leuk.
  13. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Na indrogen is ie zeker duidelijk. En ook op de andere foto hoef ik niet te turen. Dat met het feit dat je het streepje al snel zag denk ik niet dat het een indroger is. Ik ga voor je duimen.

Elizia vindt dit leuk.
  14. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik vind het zeer zeker de positieve kan op gaan.....ik volg dit topic vol spanning

Elizia vindt dit leuk.
  15. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel!

Ik zit zelf uiteraard ook vol spanning haha, had ik nou maar morgen of overmorgen getest, zoals ik met mezelf had afgesproken. :D
    Ik wil nu niet teveel verwachtingen hebben, maar die heb ik natuurlijk wel :p

16. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.865
    113
    Vrouw
    Ik zie hem op je eerste foto zonder te turen! Spannend hoor!

Elizia vindt dit leuk.
  17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    vind m wel duidelijk voor een indroger

Elizia vindt dit leuk.
  18. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ja dat is waar. Toch probeer ik me er wel een beetje op in te stellen dat de test morgen negatief is of weer zo'n vaag indrooglijntje toont...

19. Ohm

Ohm Bekend lid

21 jun 2017
    526
    464
    63
    Ik snap dat je voorzichtig bent, maar die test ziet er goed uit hoor. Ik ben benieuwd. :thumup:

Elizia vindt dit leuk.
  20. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Het verbaast me gewoon ook dat die kv test die gevoeliger is negatief was en deze een dag later dan ineens een lijntje vertoont.. Tenzij gister precies de innesteling was, dat zou natuurlijk wel goed kunnen.

Jij gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!

Deel Deze Pagina