ik zit nu 5 dagen voor mijn nod maar ik heb al een week last van rare buikpijn en rugpijn vanacht dacht ik echt ik ben ongesteld geworden maar nog geen teken van bloed wat kan dit zijn ik heb nooit zulke buikpijn ja als ik 2 dagen al bloed verlies begint het pas het is een zeurende rare buikpijn alsof er druk op mijn baarmoeder zit alsof hij naar onder gedrukt word zo zwaar gevoel als ik hoest krijg ik kleine steekjes heeft iemand ervaring
ik heb enkeld last van mn schaambeen. ook met hoesten daar steekjes. en ook met druk zetten. verder nergens last van.
ja weet. ik ken dit gevoel ook niet. heb wel regelmatig buikpijn. maar dit is geen buikpijn. t zit net boven mn vagina. gisteravond trok t naar rechterlies. maar verder blijft t bij deze klachten. soms jeuk aan tepels en wat gevoelig. maar ja kunnen ook weer ongi klachten zijn. hoor je zo vaak
ja precies maar ik heb nooit zulke buikpijn 5 dagen voor nod meestal pas wanneer ik ongesteld ben dan komt het pas en het is it de hele dag zo savonds doet het meeste pijn en smiddags niet echt
nee t is meer met druk uit oefenen, hoesten en niesen of weet ik t. en soms met lopen ook voel ik t zitten. gisterenavond idd ook meer last gehad. maar trok door naar mn rechterlies. nah ja. t is weer afwachten he. ik verbeeld t me niet want voel t echt. t gevoel zit zooo laag