Lieve dames, ik denk dat er meer mensen de zelfde hebben gesteld. Het zit zo ben vanaf woensdag begonnen met ovulatietesten te grbuiken, donderdag heb ik sex gehad dan weer de zaterdag en de maandag had ik een positieve test dus maandag ook het gezellig gemaakt en gistere is het niet meer gelukt helaas omdat ik ziekjes ben. Zou het kunnen want ik denk dat het gistere mijn ei gesprongen is omdat ik geen zeurende pijn meer heb zoals de afgelopen dagen.
als je maandag een positieve test had dan zou ik het vanavond nog een keer gezellig maken. maar goed als je ziek bent kan ik me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. dan is hopelijk alleen maandag voldoende geweest!
Ik denk dat je ei geweest is. Je hebt geen pijn meer en maandag een positieve test. Dan ben je vanaf vandaag niet meer of verminderd vruchtbaar. Op na 14dpo
Als hij maandag posi was is hij dus al geweest.je ei springt binnen 24a48 uur op het moment van positieve test.maar je hebt het maandag nog gezellig gemaakt dus dat is toch