Tsja weet het ffies niet meer..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jasey81, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden!! :D

Ik zit ffies met een dilemmaatje...

Ik heb 3 x getest... en alle drie in de 5 minuten nega (kv 2 v 5)
    (vanmorgen 3de keer ook negatief binnen de 5 minuten)

Maar nu had ik ze dus bewaart.... en net zitten vergelijken...
    (stom ook om ze te bewaren en achteraf te zitten kijken) :S

En zit dus met het volgende....

Als ik alle drie vergelijk zit er van afgelopen dinsdag geen streepje of iets.. ( de 1ste)
    Bij de 2de zit er een gebroken lijntje (in het midden gebroken) wel boven en beneden het testlijntje aanwezig..
    Bij de 3de vanmorgen zat er na een half uurtje een teststreepje licht van kleur maar wel duidelijker en een volledig lijntje vergeleken de 2de...

Ik heb het forum en internet zitten afspeuren en kom diverse dingen tegen..
    De enne test heeft na wachttijd een 2de streepje en dan is degeen ook uiteindelijk zwanger
    De andere test heeft na wachttijd een 2de streepje en is dan niet zwanger...

En je moet uitgaan dat als een test na wachttijd een 2de streepje geeft negatief is.... (maakt niet uit of je uiteindelijk wel zwanger bent of niet)

Maar wat mij verwarring geeft is het volgende....
    Als ik niet zwanger zou zijn.. dan zouden toch bij alle drie de testen geen streepje moeten geven na wachttijd???
    In plaats van 1 geen streep na wachttijd en 2 wel een streep na wachttijd.....

Ik ga van de week nog eens testen hoor...

(tuurlijk is het mogelijk dat het gewoon negatief is..)

En al zou het positief zijn, kan het nog 2 kanten uit... dat realiseer ik me ook heel goed hoor :D

Het is meer dat ik wat herkenning of iets in die geest zoek....

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je bent niet zwanger denk ik :(

er staat duidelijk in de handleiding dat de test na de afleestijd positief kan worden.
    ik zou ook een andere test kiezen, want deze kan (binnen de tijd) een vals positieve uitslag geven.

ik heb ervaring met een hoop uitslagen van deze test:

negatief met indrooglijn: niet zwanger
    negatief zonder indrooglijn: niet zwanger
    negatief met lijn na afleestijd: niet zwanger
    positief binnen de tijd: zwanger! zoontje gekregen
    positief binnen de tijd: niet zwanger en ook niet geweest

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    sorry ik denk idd niet dat je zwanger bent,hij moet echt binnen de tijd verschijnen!

4. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Thx voor jullie reacties :D

Ik ga er ook vanuit dat me NOD gewoon komt hoor.... het is ook niet erg... we zullen zien..

Het is zo verwarrend doordat ik zoveel kwaaltjes heb.. en ook niet weer hoe mijn cyclus deze maand zal lopen..
    Vandaar de verwarring die extra aanwezig is...

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, bij mij blijven ze altijd wit. Ook een dag later nog.
    Tot vandaag...hahaha. Drie uurtjes later alsnog een lijntje. Bijna niet zichtbaar hoor, maar wel heel apart. Ik verwacht er niks van hoor, maar het geeft stiekem wel een beetje hoop. Het kan alle kanten op gaan.
    Wie weet zit je wel een week voor je NOD en is het volgend weekend wel een streepje binnen de tijd. Succes!!

6. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Marije dat vindt ik dus ook zo maf... bij mij blijven ze ook altijd wit... maakt niet uit hoeveel later ik kijk..
    Maar had jij een streepje (hoe licht ook) binnen de wachttijd of erna pas een streepje???

Net als de test van afgelopen dinsdag... die is ook gewoon witter dan wit...

En de testen van donderdag en vanmorgen kregen beide een streepie maar helaas na de wachtperiode...
    En ik had het toestraks met hubbie erover.... we hebben ook heel snel en vlug gekeken op de test en zo hup terug het doosje in gegooidt...

Dus wie weet zat er wel een licht streepje toen.. alleen keken wij niet goed....

Dus wie weet wat we woensdag zullen treffen........ negatief of positief...... (of later als ik me kan inhouden... dan wachten we nog eventjes hihi)

Maar spannend dat je vandaag of dinsdag je NOD hebt!!!
    Wanneer ga je weer testen? (als je nog een keer gaat testen)

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Bij mij bleven ze ook altijd wit, en heb dit ook een keer meegemaakt,maar mocht helaas niet zwanger zijn!:(

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb vorige maand 3 testen achter elkaar gehad die na 5 min een lijntje had, maar was toch echt niet zwanger.
    Ik heb er ook 1 gehad die binnen 5 min zo'n lijntje had. Hier komen de 2v5 testen er niet meer in ;)

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mijn streepje was echt ruim na de wachttijd (3 uur), dus die is echt negatief. Maar inderdaad bleven ze bij mij altijd wit (of uiteindelijk geel...hahaha). Ik had dinsdag ook getest en die kreeg zelfs een dag later nog geen streep.
    Als ik nog mag testen doe ik dat morgen pas weer. Moet ze eerst nog kopen. Maar ik voel me vreselijk ongesteld nu, heb alleen geen bloed. Ik hoop dat dat een goed teken is ;) Ik ben nu 4 keer zwanger geweest en elke keer is eigenlijk nog anders geweest. Dus van symptomen kan ik niet uit gaan.

Ik vind het wel erg spannend allemaal weer in elk geval! Nog even geduld voor ons allebei! :)

10. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb je lief, oooh wat rot zeg.. zo maak je het nooit mee..
    En zo ineens wel en dan alsnog niet zwanger :(

Chantalk, ik heb dus nooit problemen gehad met de kv 2v5 eurie...
    Het is voor het eerst dat die testen bij mij achteraf alsnog een 'streepje' aangeven..
    Toen ik van me jongste zwanger bleek te zijn ging ik ook testen met deze testen en klopte toen wel.. (wel netjes binnen de wachttijd he ;) )

Marije1980, het geeft zeker toch wel een sprankje hoop..... ergens proberen aan 'vast' te houden zeg maar..
    Dat is ook vervelend joh... alle vier de zw.schappen anders..
    Zo ken je er ook geen pijl uit trekken.. maarja aan de andere kant.. misschien ook beter..

Zoals ik heb nu kwaaltjes (vooral boobs) die ik echt enkel ken van de zw.schappen... en dat geeft een extra singaal bij je af zeg maar.. terwijl er ook helemaal niets hoeft te zijn..
    Dus geeft extra hoop en twijfel aangezien je ook verdomd goed weet dat de boobs die giga pijn doen ook weer helemaal niets hoeven te betekenen...

Maar aanstaande woensdag ga ik weer testen.... kijken wat ie dan zegt.... als het binnen wachttijd nega is.. wacht ik tot het weekend of ik dan ongi wordt.. nog geen ongi te bekenen?
    Dan testen en is het in het weekend weer nega.. dan ga ik gewoon uit van een ongi... (is dan ook echt voor mijn gemoedsrust... zou ik uiteindelijk alsnog zwanger zijn... zien we dat dan wel weer...

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad vorige ronde met een kv2v5. Er verscheen een lijntje ongeveer 10 minuten na de afleestijd. Licht roze, maar duidelijk te zien.
    Maar ik was niet zwanger.

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    In de vorige ronde had ik 3 KV testen waarvan de 2de streep na 10 min kwam.
    Het waren ook geen tuurstreepjes maar hele duidelijke lijnen.
    Ben helaas wel ongesteld geworden dus ik geloof niet meer in die strepjes..geeft alleen maar hoop.

13. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Thx meiden voor jullie reacties :D
    Superlief dat jullie de tijd namen om te reageren :D

Ffies een updatje van mij..

Heb woensdag getest (vriendin van me die had nog een test liggen.. kv met zo een plusje)
    En die was negatief.... dus ik wacht mijn ongi af...

Geen problemen mee hoor.. erg nuchter eronder.. dus dat scheelt een hoop :D

Deel Deze Pagina