ik zie eigenlijk alleen het "reactiegebied" Ik heb deze ook wel eens gedaan volgens mij (etos???) en dan zie ik dat gebied ook altijd... Ik denk dat je deze als negatief moet zien..Maar dat betekent niet dat je niet zwanger kunt zijn.. Je zit immers nog ruim voor je nod
Oh en deze, ga er overigens vanuit dat het 100% negatief is hoor. Maar wil toch even laten zien dat ik geen streepjes droom haha
ik weet niet goed waar ik moet kijken en kan dus helaas geen tweede lijntje ontdekken... sorry! ik hoop dat je snel wel een knaller hebt!
ik zie wel 2 streepjes. wel heel dun maar zie die eigelijk wel heel duidelijk.. wat raar dat bijna niemand die ziet!
Bekijk bijlage 103844 Ik heb 'm even in negatief gezet, volgens mij zie ik daar bij de pijl idd een dun streepje. Durf je niet te zeggen of dit nou een positieve test is... misschien even een kruidvattestje doen?
Ik heb het 2e streepje nu ook gevonden. ik snap nu ook waarom ik het eerst niet zag... ik zocht aan de linkerkant. Heb je al een nieuwe test gedaan? Ik tuur graag weer mee.
Nou dames, vannochtend een clearblue + test gedaan en kreeg meteen een vage plus te zien. Net een trekpleistertest gedaan ( 2v5 ) en ook daar een vage streep binnen afleestijd....zou het dan toch ?
ik zie er nog steeds weinig in eigenlijk. Maar als die anderen ook allemaal een streepje hebben gegeven zal het toch wel zo zijn. Ben natuurlijk benieuwd naar foto's. Ik hoop voor je dat het raak is.