Wat denken jullie van mijn kaartje? Hoge temp en verhoging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door babymaken, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Hoi allemaal,

Ik heb sinds mijn ei met uitzondering van 1 dag al een hogere temperatuur. Ik heb ook veel last van krampen, steken in mijn hoofd, beetje misselijk en moet dan lucht opboeren of van een andere plaats lucht vrij komen (sorry beetje onsmakelijk) ... Ook erg veel pijn in mijn onderrug. Normaal heb ik die symptomen ook, maar pas later ... Nu had ik gisterenavond ook ineens verhoging 37.9. Zal ik gewoon iets onder de leden hebben?

Wat denken jullie?

PS Mijn NOD is over 5 dagen (dag 31)

My Ovulation Chart

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja dat zou zo maar kunnen... Tis namelijk best een groot verschil met je voorgaande temps...

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je moet niet naar je avondtemperatuur kijken. Dan ben je immers de hele dag al bezig geweest en kan je temperatuur daardoor al een flinke stijging vertonen. Helaas zegt die temperatuurverhoging dus helemaal niks. (Behalve dan dat je misschien inderdaad iets onder de leden hebt).

Het beste is om elke ochtend na het wakker worden op hetzelfde tijdstip te temperaturen. Dan krijg je het meest betrouwbare resultaat.

4. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Ja, ik doe ook elke ochtend meten. Maar denk nu dat ik hoog blijf omdat ik gisterenavond verhoging had .... Vandaar mijn vraag.

Thnx beide!

Deel Deze Pagina