vandaag is mijn nod-dagje volgens ff,maar heb weer een mooie stijging in temp!leuk maar weet nu echt niet meer wat ik moet denken testen doe ik niet,want ben bang voor de teleurstelling en ik heb absoluut geen symptomen,dus... nee,geen testje...(of wel?? )
Misschien toch een testje eraan wagen. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent... Ik vind het er nog stees zeer hoopvol uitzien...
hhmmmm heb de 22ste getest en deze was negatief,dus ik durf niet zo goed meer! wil meer bevestiging van mijn lichaam hebben!
Kan me voorstellen dat je daar onzeker over bent, maar je luchaam zegt ook niet alles. Bij de zwangerschap van mujn dochter had ik pas bij zes weken dat ik wat voelde en dan eigenlijk alleen vermoeidheid. Ik duim iig voor je.
Ik zou zeggen dat de kans heel groot is. Vooral als je altijd klokvast bent met je menstruatie, is er toch een heel grote kans...
Heb je gemiddelde LF van 18 dagen? Dan kun je ook inderdaad ervoor kiezen om nog te wachten, of je ongesteld wordt of niet. Maar persoonlijk zou ik ook niet kunnen wachten met testen . Succes, ik hoop het beste voor je!!
anemoon:nee,normaal een lf van 14,dus een 28dagen ongi,maar ei op dag 12 gehad deze keer... sandana:denk je dat echt!????
Ik vind de kans ook wel groot. Morgenochtend gewoon ff testen al is het maar omdat wij allemaal nieuwsgierig zijn
hihi ik moet geen testje meer doen,want zag net rood bij het afvegen! dus nu naar de volgende ronde! spijtig want ik had een mooi kaartje!
Dat zou jammer zijn sofie! Maar als je LF 14 dagen is, dan heb je vandaag NOD. Maakt niet uit dat je ei wat eerder kwam deze keer. Hou je ons op de hoogte?
aaaargh vervelend. ik vond het zo'n duidelijk kaartje zoals ik ze vaker voorbij zie komen. Zegt dus niet altijd alles. Kan natuurlijk ook supervroeg al afgebroken zijn maar dat weten we nooit...
hier is het bij de veeg van deze morgen en net nog een klein veeg bruin/rood gebleven,dus denk dat het morgen wel doorbreekt...