Wat denken jullie? Wat spannend zeg...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sjapaz, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik zeg ook plak beeb vast gefeliciteerd!!

2. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Nou dames, er lijkt me nu toch geen twijfel meer mogelijk!! Ik kon gisteren geen testen meer halen, maar vandaag was het koopzondag in stadje vlakbij, dus ben daar naar de kruidvat gereden. Gelijk genoeg gehaald om iedere dag te testen... en zie hier het resultaat!! deze knalt er al van af, stukken donkerder dan gisteren, en ik zit nog steeds voor NOD!

Nu kan ik wel een beetje meer het geloven... nu hopen dat ie blijft plakken!

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Die van gister was ook al duidelijk, maar toch leuk om te zien dat deze alweer donkerder is! Gefeliciteerd!!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Idd, die van gister was al duidelijk genoeg om proficiat te kunnen zeggen, maar deze knalt er vanaf!
    Van harte gefeliciteerd!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hartstikke duidelijk! Dat wordt met zn 3e trouwen!! Hopelijk pas je nog in je jurk tegen die tijd! ;)

6. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Nou we zijn sinds vorige maand bezig, met de gok dat mijn buikje dan nog wel moet meevallen. Ik ben nu net 15 weken als we trouwen, eerste kindje en ik heb hele getrainde buikspieren, dus ik hoop dat het goed gaat en mijn buikje nog wat meevalt! Want ik heb natuurlijk wel al een jurk inmiddels.

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Gefeliciteerd!

8. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009