Hoi Allemaal, Veel van jullie weten dat ik een mk heb gehad, en gisteren bij de gyn heb ik weer groen licht gekregen Nu voel ik normaal mijn ovulatie maar door de miskraam heb ik hem vorige maand ook niet echt gemerkt, alleen op de echo had ik hem gezien... Nu heb ik gisteren op de echo het eitje zien aankomen, was aardig ver weg hoor, maar ben natuurlijk direct begonnen met ovutesten... Ik wil niet tempen, omdat ik gewoon niet daarvan ben... Nou heb ik mijn eerste twee testjes gefotografeerd, en ik vraag me nu af, moet ik 2 keer per dag testen, of 1 keer per dag op hetzelfde tijdstip???
Kan allebei..maar wel altijd op hetzelfde tijdstip en niet veel drinken van tevoren. Ook niet plassen van tevoren uiteraard..ik doe altijd 2 uur niet drinken en niet plassen...
Ik deed elke dag tegen 17.00 een testje en daarvoor idd 2 uur niet drinken en vond dan duidelijk mijn ei. Succes
Oke, k ben gisteren al begonnen omdat de gyn vertelde dat mijn ei er al aankwam... En ik denk dat ie eerder gaat springen als normaal...
Ik test 1x per dag omstreeks dezelfde tijd en met sterke urine. Tot nu toe nog geen ei gemist. Mijn testen zien er gisteren en vandaag hetzelfde uit als de jouwe. Misschien tegelijk het ei? Veel plezier de komende dagen
Mijn ei is wat lastiger te vinden, dus ik test rond eitijd twee keer per dag. Maar in principe zou 1 keer genoeg moeten zijn.
Dit werd mij aangeraden, s morgens om 7 uur uit plassen en om 11uur ovulatietest te doen. 1x per dag is voldoende. Succes!