Hallo meiden! Mijn man heeft aangegeven dat als ik in de toekomst (hopelijk heel snel) overtijd ben en een zwangerschapstest wil doen hij hier bij wilt zijn. Hij wilt tegelijkertijd met mij het weten. Kennen jullie dit?? Vind het wel heel erg lief van hem... maar ik heb ook heel snel de neiging om een stiekem testje te doen haha...alhoewel dit ook weer niet goed voelt. De vorige maand was ik namelijk twee dagen overtijd toen hij zei van laten we maar eens testen terwijl ik graag dit al een dag eerder had gedaan omdat ik toen een extra dag in spanning heb moeten leven...haha ben ook een zeikerd he...pfff
Haha, ik ken het!! Wij hebben het er tot voor kort niet over gehad eigenlijk.. Ik had stiekem ook al getest, toen hij een dag later zei dat het hem wel leuk leek om dit samen te doen, OEPS Nu hou ik me eraan en gaan we in het vervolg samen testen. Ookal betekent dit dat ik al mn nagels afbijt van de zenuwen..
ik doe het lekker stiekem en als het dan posi is, heb ik al een leuke manier om het hem te zeggen hopelijk kan ik die verrassing snel uitvoeren!
Ik ken het! Ik heb ook een keer getest en toen belde ik hem op om te zeggen dat het negatief was, toen was hij erg boos. Hij vindt het iets van ons samen dus hij wil er samen achterkomen als het zo is, maar ook samen kunnen zijn als het niet zo is.. Wat een lieve vent he
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar in zijn bij zijn getest. En dat is meer omdat het gewoon zo uitkomt. Maar goed, vind dat dat eigenlijk ook wel hoort. Het is tenslotte toch iets van jullie samen.
truus je hebt wel gelijk het is wel iets van elkaar... maar bij ons komt het vaak niet uit... althans dan moet ik hem 's ochtends wakker maken... daar is hij ook al niet blij mee haha Ik weet ook dat het lief bedoeld is allemaal maar ergens neig ik ook naar wat maya zegt. Het stiekem doen... maar goed. Het was alleen een vraag en nog niet aan de orde want zit gezellig op het wachtbankje... haha
Ja kijk dan is het wel een ander verhaal natuurlijk. Wij zijn meestal wel op hetzelfde tijdstip wakker. Maar anders zou ik hem gewoon de avond voordat je gaat testen mededelen dat je de volgende ochtend een test gaat doen en dan is het aan hem wat ie daar mee doet. En wedden dat als ie positief is dat ie wel blij is dat je hem wakker maakt?
ik teste altijd gewoon al zo. maar dat was omdat ik pco heb en eingelijk nooit ongesteld werd. dus dan zei ik elke keer gewoon: weer negatief. alleen toen ie positief was zijn we er wel samen achter gekomen. ik was de test vergeten en lag nog in de wc toen ik later terug kwam zag ik hem liggen met 2 streepjes. dus ik met trillende handen naar mijn vriend vragen of hij hem ook zag.
Ik wilde het zelf met mijn vriend samen doen. Net als wat Truus zegt het is toch van ons samen. En tegenwoordig zijn die testen zo gevoelig dat het ook niet perse meer met ochtend urine hoeft hoor! Je kan het ook s'avonds na het eten of voordat je naar bed gaat doen.
Ik wil niet eens samen met mijn vriend testen. Vorige keer dat we dat gedaan hebben werd ik helemaal zenuwachtig van hem. Ik had over de test gepiest en ik liep naar de kamer toe. Hij griste de test uit mijn handen, terwijl die nog niet eens klaar was. Ik zei dat hij hem even 5 min plat moest neerleggen maar hij bleef maar met die test aan de haal. En even neerleggen, en weer oppakken. Toen ik zei dat hij echt even moest blijven liggen deed ie dat. En hij maar roepen je bent zwanger hoor. Toen ik hem na 5 min eindelijk zelf kon bekijken was er een licht streepje te zien. Jammer genoeg na 5.5 wk een vmk. Zal wel komen omdat ie ADHD heeft, maar ik wil toch wel eerst zelf weten dat ik zwanger ben.
Mijn vriend wil ook dat we het samen doen en daar wil ik me ook aan houden, ook al betekent dat dat ik langer moet wachten (vriendje wil nooit zo snel testen als ik).. Ik wil niet alleen zijn als ik erachter kom dat we zwanger zijn, wil dat moment samen beleven!
Ik vind het juist wel leuk om samen te testen, om dan samen vol spanning naar zo'n test te zitten loeren, wachten op het 2e streepje!
Bij mij wil vriendlief ook later testen.. Heeft wat meer geduld als ik! Maar als ik het echt niet meer houd dan doe ik het gewoon! Dan geef ik hem de keuze of hij mee kijkt of niet, maar ik ga niet wachten omdat hij het nog niet nodig vindt..
juffertje ik heb dezelfde soort man die wil alleen maar wachten haha maar ergens hebben ze gelijk... want als het eenmaal raak is dan blijft het zo (niet uitgaande van miskraam) of je het nu na op je 28e dag doet of op je 40e
vorige maand was ik overtijd dus hebben we uiteindelijk een test gedaan samen. Ik durfde niet te kijken, hij wel.. maar het was helaas niet zo. Maar ben bang voor de toekomst dat dat straks allemaal weer zo is... :S was echt een mega teleurstelling voor beide partijen. Zegt hij ook nog doodleuk later opdie dag ja als die test wel positief was geweest had ik je geknuffeld en gekust. En nu moest ik het alleen maar doen met woorden.. jammer schat volgende keer beter... Lekker droog kunnen die zijn Maar heb er wel wat van gezegd en hij bedoelde het goed!!
Ik heb tot nog toe een paar keer alleen getest. Maar eigenlijk wist ik toen al wel dat ik niet zwanger was (en je dan toch niet kunnen bedwingen om niet te testen ). Als ik het idee zou hebben zwanger te zijn denk ik wel dat we samen gaan testen. Of in ieder geval vertel wanneer ik ga testen zodat hij dan wel in de buurt is.
ik test ook alleen met m'n man der bij, vind ik veel fijner ook, stel dat die negatief is kun je elkaar troosten
Ik heb pas 1 keer gestest, maar dit was alleen. Samen testen word moeilijk bij ons want manlief moet er meestal al rond 4/5uur uit.. Dan sliep ik liever nog even, want als ik er dan ook uit ga ben ik gelijk klaar wakker haha. Maar als ik ooit een positieve test in handen heb geeft ik hem een speentje met papa is the best. Ligt al klaar hihi..
Ik test alleen.. heb ook al een kadootje liggen voor als het zover is.. Helaas is mijn cyclus (nog) een puinhoop, dus mijn testjes zijn ook niet met goede hoop uitgevoerd, maar meer om te bevestigen wat ik al dacht
Ik ben een voorstander van samen testen. Je hebt het toch ook samen gemaakt. Hij heeft er net zoveel recht op om het te weten als ik (dat is tenminsten wat ik vind, daar hoeft een ander het niet mee eens te zijn natuurlijk). Ik heb de test gedaan en hij is 5 minuten later gaan kijken wat de uitslag was (hij zei alleen dat ie negatief was terwijl er toch echt een tweede streep stond). Als je nou niet samen opstaat kan je ook ochten urine bewaren en later alsnog samen testen.... Misschien is dat een idee? Succes met beslissen wat je doet!