Wat denken jullie? wie herkent dit? wel bloed gehad, maar alles loopt anders.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bbxx, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik ben nu inmiddels sinds november 2011 bezig met zwanger worden. Cyclus is regelmatig. Ik had eigenlijk afgelopen vrijdag mijn NOD, maar dit kwam een volle week eerder. Ik heb altijd heel pijnlijke menstruaties, deze was minder heftig, duurde korter en minder pijn. Wel heel misselijk geweest de 1e nacht. Wel rood bloed gehad, daarna bruin. Paar dagen later roze veeg en sinds mijn laatste bloeding voortdurende enorme rugpijn en steeds krampjes.. Dit duurt nu dus al een dag of 10, sinds gisteren doorzichtig slijm.

Het voelt allemaal anders en die week eerder NOD zit me ook niet lekker. Ovutest is nog negatief en laatste zwangerschapstest van zaterdag ook (1 dag nadat ik mijn Nod had moeten hebben, maar die de week ervoor al was)

Heb geen andere symptomen, behalve best moe en veel plasse, maar dat kan vanalles zijn en sneller harde tepels, bortsen zijn niet veranderd en voelen verder hetzelfde.

Ik lees zoveel verschillende dingen over innestelingen en bloedingen en toch zwanger? Ik weet het even niet. Wel weet ik dat deze ronde heel anders voelt en doet dan normaal.

Wie herkent er iets in mijn verhaal?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    bij mij voelt het ook anders.
    wel bij nod bloeding maar ook kort en niet heftig.
    Nu week na nod nog zere borsten en veel dorst! Ben nu ook wel ziek, maar toch voelt het anders, twijfel om alsnog test te doen! Iets zegt me dat ik dat moet toen maar vind het ook zo onzinnig gezien bloeding.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Je zou ook een innestelingsbloeding kunnen hebben gehad. Sommige dames zien die aan voor een (vroegtijdig) ongesteldheid

Deel Deze Pagina