Wat denken jullie? Zal het raak zijn? Ben overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi meiden,

De afgelopen maanden is mijn cyclus de hele tijd 34 dagen geweest. Nu zit ik op dat 36/37. Maar omdat mijn cyclussen tot 6 maanden terug nogal onregelmatig waren, durf ik nog niet te testen. De afgelopen 3/4 maanden is het wel 34 geweest. Ik loop ook bij de gyn en alles is gewoon in orde. Ik ben dus niet aan het ontpillen ofzo gezien ik al 2 jaar niks neem.

Ik heb al 2/3 dagen last van hoofdpijn. Ook had ik vorige week last van misselijkheid. Maar dit had ik alleen als ik vroeg moest opstaan. Dit weekend kon ik gewoon uitslapen en toen had ik er geen last van. De hoofdpijn is wel continue en gaat niet weg. Ook merk ik dat ik snel moe ben. Heb de afgelopen dagen bijna elke dag wel een middagdutje gedaan.

Ik durf nog geen test te doen omdat ik toch bang ben voor de teleurstelling en ik ben bang dat mijn cyclus weer door de war is ookal ging het eigenlijk de hele tijd goed.

Wat denken jullie ervan?

2. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Niemand?

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

tja meis het is al laat mensen reageren nu niet zo meer als overdag :)

en heu als je het echt zeker wil weten zal je toch moeten testen hoor ! succes

4. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Ja het klinkt wel hoopvol als ik het zo lees, zou er morgen toch een testje aan wagen :)

5. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou een testje doen dan weet je het

6. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Spannend!!! ik zou er een testje tegenaan gooien ;)

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Testen !!! Hihihih

8. Eef24

Eef24 Lid

4 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    En???????

9. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hey meiden,

Heb vanmorgen getest (3 dagen overtijd) en die was helaas negatief.
    Ik vind het wel raar want heb totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik normaal al een week van te voren begin met pijnlijke borsten, zeurderige buik en dat soort klachtjes. En nu NIKS.

Wat wel raar is, is dat ik heel vaak steekjes in mijn baarmoeder voel en dit voelde ik ook toen ik zwanger was.

Maar als de test negatief zegt, kan dit toch niet? De vorige x dat ik zwanger was teste ik voor mijn NOD al duidelijk positief, dus heb niet zoveel hoop.

Nu hoop ik maar dat ik snel ongesteld word omdat ik de 28ste een HSG heb en dat moet ongeveer op dag 8 zijn. MAAR het liefste ben ik natuurlijk gewoon zwanger, maar wil niet hopen en dan teleurgesteld worden :( vooral omdat ik nu dus een negatieve test had.

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wilde al reageren dat alleen een test uitsluitsel kan geven... Je kunt laat positief testen.. maar goed dat is mee ruitzondering dan regell..

11. Alita

Alita Niet meer actief

hmm jammer van de test...maar zolang je niet ongi wordt is er nog hoop.

Maar omdat je bij een gyn loopt weet je dan niet precies wanneer je ei was?

12. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Wij hebben nu maar 1 cyclus in de gaten gehouden om het verloop ervan te volgen. En dat was allemaal goed. Dat deden we nu niet omdat we over een maand met een behandeling mochten beginnen.

13. Alita

Alita Niet meer actief

ah jammer dan wist je nu meer......maar wie weet even afwachten:)

14. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik moest ook ongesteld worden afgelopen zaterdag en ben nu overtijd maar heb nega test. Ik weet het dus ff niet meer :) Die menstruatie kwaaltjes heb ik ook niet.

15. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @laney mijn laatste ongi was 24 jan had 21/22 feb ongi moeten worden maar kwam niks. Snachts 21/22 kleine bloeding gehad van max 5 a 6 drupppels en toen niks meer. Als dat mijn ongi was geweest moet ik vandaag of morgen volgens mij mijn ongi verwachten, ik heb al bloed laten prikken maar was negatief en de andere zw testen van thuis ook negatief dusja ik snap er niks meer van. Lijkt mijn sterk dat die bloeding mijn ongi is geweest omdat het zo kort was enz nu maar weer afwachten of ik me ongi krijg anders HA denk ff belle.

16. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi :)

Het kan inderdaad ook zijn dat er nog niet genoeg HCG waardens in je lichaam zitten... Je hoord het wel vaker dat mense later positief testen...

Maar als je er teveel mee bezig bent, kan dit ook een reden zijn dat je menstruatie langer uitblijft....
    Probeer het even van je af te zetten... ;) Weet dat dit heel moeilijk is hoor, maar dat is het enigste advies wat ik kan geven ..

succes ermee!

Groetjes
    Jessica

17. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ja hier nog steeds geen teken van de ongi. Het enige wat eruit komt is witte afscheiding (sorry voor de datails :p )

Deel Deze Pagina