Lange luteale fase?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kache, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Ik heb me de laatste tijd niet zo in mijn cyclus verdiept, omdat nog geen actieve kinderwens is (gebruik ook condooms), maar ik probeer nu een beetje mijn lichaam te begrijpen :( omdat ik sinds miskraam erg veel last heb van PMS klachten gedurende (denk ik) de gehele luteale fase.

Eerste cyclus na miskraam: op dag 21 slijmerige afscheiding, verstopping, steken in rechteronderbuik. Daarna dus veel klachten (o.a. misselijk, opgeblazen, moe, gevoelige borsten) en op dag 36 menstruatie. Ik nam aan dat LF dus circa 14-15 dgn is geweest?

Nu zit ik in 2e cyclus na miskraam: op dag 10 slijmerige afscheiding, verstopping, steken in linkeronderbuik. Weer veel hormonale klachten maar nu, op dag 31 nog steeds geen menstruatie. Dus dan zou mijn LF al 20-21 dagen moeten zijn? Kan dat uberhaupt??

Begrijp er niets meer van en ben de klachten meer dan beu :(...
    Wat denken jullie hiervan?

(zw-test overigens negatief gisterochtend en gezien condoomgebruik kans nihil zou ik zeggen)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De luteale fase is goed als 'ie tussen de 10 en 18 dagen zit. Korter komt vaker voor, langer is zeldzaam. Misschien dat je eisprong toch niet op dag 10 is geweest?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je gaat temperaturen weet je het voortaan zeker en als je een ongeveer wil weten, kun je met ovulatietesten de eisprong bevestigen.

Deel Deze Pagina