hallo, Ik heb even een nieuw onderwerp geplaatst omdat ik niet zo snel kan vinden wat ik zoek. Een tijd geleden zat ik best de vervelen met de pil, daarna toch (onveilige) sex gehad met mijn vriend. Inmiddels zijn mijn borsten een cup maat gegroeid, rommelige darmen, enorm emotioneel, heel de tijd moe, onrustige benen, witte afscheiding en hoofdpijn(wat ik normaal echt nooit heb) en nu ook al een paar dagen aan de diarree Eerst dacht ik dat het misschien met mijn menstruatie te maken zou hebben, alleen nu sommige dingen ook echt anders gaan smaken en nu ook een andere smaak in mijn mond heb twijfel ik echt heel erg Ik heb nu 2 testen gedaan die beiden negatief waren, maar de klachten blijven, en ben nu al 2 dagen over tijd. zou het kunnen dat de test negatief is omdat ik pas 4 dagen gestopt ben met de pil (heb nu officieel een stop week)? hopelijk kunnen jullie mij wat meer vertellen
Als je aan het rommelen geweest bent met de pil zijn je hormonen door de war, daar kun je dit soort klachten van krijgen. Ik zou het even afwachten en over een paar dagen eventueel nog eens testen.
jaa het is vooral dat ik de pil even een paar dagen niet optijd ingenomen had, en mijn menstruatie daarna stelde niet zo heel erg veel voor, meer lichtroze bloed verlies en maar 2 dagen... ik zocht er niks achter en ben weer aan een nieuwe strip begonnen, en nu deze klachten
Al die dingen die jij opnoemt heb ik nooit gehad of gevoeld tijdens een zwangerschap. Maar het kan wel natuurlijk, zeker als jij gerommeld hebt met de pil.. niet zo verstandig als je niet zwanger wil worden. Wat ik hier uit lees is je lichaam van de wap omdat je zo met hormonen heb gerommeld, de pil zijn hormonen. Je lichaam is helemaal in de war nu. Zou 2 dagen wachten en opnieuw testen. Nogmaals het kan zeker zo zijn als jij niet veilig gevreeen hebt, is er kans op een zwangerschap.