only et zou idd kunnen, je hebt wat sympthomen Hier helaas vanochtend ongi geworden! Best balen, had ik niet verwacht gezien de sympthomen die ik had, maar goed niks aan te doen, op naar de volgende ronze. MamaDJ ik hoop voor je dat het raak is!
He balen 2de wolkje , iig succes met de volgende ronde. Hopelijk is het snel raak! Hier wachten en nog een keer wachten.... Mocht ik nou niet zwanger zijn, kan ik denk beter wachten op m'n eerste echte menstruatie voordat ik weer met de pil begin, dan zomaar beginnen, want dan ben ik toch niet beschermd.
Ja ik probeer zwanger te worden, in februari een miskraam gehad. Heb een beetje dezelfde symptonen als bij mijn vorige zwangerschap...ben benieuwd. Ik ben nu 13 maanden aan t proberen. Mjah....je lichaam kan aardig goed voor de gek houden....
Herkenbare 'klachten' en ook ik heb ze enkele dagen geleden weer 1,5 week gehad en nu 1 dag menstruatie(helder bloed) en nu niets meer. Heb 2x getest, 2e keer op die ene dag menstruatie en negatief. Of zou het toch nog kunnen, snap er ff niks van...Maar goed, die klachten overigens heb ik eens nagezocht kun je ook krijgen van PMS en komt grotendeels voor bij vrouwen die al zwanger zijn geweest of boven de 30 jaar zijn. Oooooh, en wat verwens ik die PMS toch!! Voor degenen die aan het testen zijn, op naar een positieve test!