Deze maand eisprong niet gevonden met ovulatietesten. Doorgaans een cyclus van 31 of 35 dagen. Vandaag op dag 31 met avondurine. Eergisteren getest toen niks zichtbaar..
Spannend en (een voorzichtige) gefeliciteerd!! Ik zou morgen met de ochtend urine nogmaals testen, hopelijk wordt het streepje donkerder en duidelijker.
Dank!! Mijn testen zijn op dus kan morgen niet met eerste ochtend urine testen maar toch erg benieuwd! Dus gelijk langs de winkel morgenvroeg!
Ik heb het even opgezocht, je kan het in de koelkast bewaren en ongeveer een half uurtje voor je gaat testen op kamertemperatuur laten komen. Alleen gaat de kwaliteit wel achteruit.Ik weet niet of je binnen een half uurtje / uurtje de testen hebt gehaald en dan kunt testen? Want anders zou je ook dik 2-3 uur lang niets kunnen drinken en het met middagurine proberen edit: in een ander (en ouder) topic wordt gezegd dat je urine 12 uur lang afgesloten buiten de koelkast kunt bewaren.. maar ik weet het eigenlijk niet precies.
Dank voor Opzoeken! Super aardig! Ik ga voor het werk dus word lastig! Dan maar even op t werk testen denk ik