Hoihoi dames! Ik ben Sterre, trotse mama van een kleine van een halfjaar! Nou voelde ik mij de afgelopen dagen echt vreselijk, waarop man lief het sterke vermoeden heeft dat ik weer zwanger ben. Omdat ik BV geef, is mijn menstruatie nog niet geweest. Daardoor moet ik een beetje gokken met wanneer een test goed uitkomt. Vandaag heb ik toch maar een poging gewaagd en zie een lichte tuurstreep. Zie ik ze vliegen of zijn jullie het ook met mij eens? help! ps. Foto is gemaakt binnen 5 minuten
Lijkt alsof ik ook wel wat zie maar lijkt door het licht op de achtergrond wat anders.. Is dit een Predictor?
Kun je misschien een foto van de test maken waar hij gewoon op een ondergrond ligt? Dat licht er doorheen maakt het heel lastig om het zien
Da's geen predictor maar een Leidapharm denk ik... If so: die testen geven zowat altijd tuurstreepjes, ook bij niet zwanger. Zou even een ander merk test doen de komende dagen, als je meer duidelijkheid wilt!
Helaas geeft deze test indd bijna altijd valse lichte streepjes. Zelfs donkerder dan deze zijn soms vals. Ik zou dan de kv2v5 en anders indd een predictor
Die zijn dan weer niet zo gevoelig dus ik denk niet dat hij bij een zo’n prille zwangerschap al duidelijkheid zal kunnen geven Zoals de Dames hierboven al zeiden zou ik inderdaad een predictor of een kv 2v5 doen. Die zijn wat gevoeliger en ook betrouwbaar. Veel succes