Willen jullie meekijken? Woensdag 31 augustus en donderdag 1 sept een positieve ovulatietest gehad. Vrijdag 2 sept een negatieve, dus vermoedelijke ovulatie. Aankomende donderdag is mijn NOD. Ik zit dus nu op 10 DPO. Zie test...ik zie zelf een licht streepje wat na 4/5 min zichtbaar werd. Het zou zo geweldig zijn
Wat fijn, al drie die 'm ook zien! Zelfs mijn man zag 'm ook Ik had gisteren een wat drukkend gevoel in beide eierstokken en een onverklaarbare buikpijn (heel even) (niet echt pijn maar ik weet geen andere omschrijving) Dus misschien zou dat mijn innesteling kunnen zijn? Of zou ik dan niet positief testen? Ohhhh, zo spannend! Ik ga morgenochtend weer testen
Die buikpijn heb ik ook met vlagen al 2 dagen, en ik heb ook positief getest (zie mijn topic) denk dat het van de innesteling is. Herken het ook wel van mijn andere zwangerschappen. Ik duim dat ze mooi op gaan lopen!!
Wow! Ook voor jou dus spannend! Gefeliciteerd! Fijn dat er voor jou ook herkenning is. Wat ik ook herken en heb gemeten is een hogere temperatuur van 37,2. Idem als bij mijn vorige zwangerschap. We gaan duimen en ook een beetje afwachten
Vanochtend nog een testje gedaan. Moest al vroeg plassen... Wat vinden jullie? Omdat het zo vroeg is helaas geen daglicht. Maar wilde de foto niet pas na een half uur nemen. Afleestijd en foto weer met 5 minuten.