Hallo meiden, Zijn er ook meiden die last hebben van enorm veel boeren. Veel plassen. Zijn dat nou echt zwangerschapskwaaltjes. Kan morgen testen. Heb vorige week 2 daagjes last gehad van wat helderrood en roze verlies. Wie kan mij antwoord geven op mijn vragen? Groetjes Astrid
Hallo ijskonijn. Zover ik weet kan veel plassen een symptoom zijn. Wat betreft boeren, weet ik niet. Heb je daarbij ook last van maagzuur, daar kun je namelijk ook van boeren. En maagzuur hebben vele zwangere vrouwen. Heb je niet getest na je korte bloeding? gr yach
Nee, nog niet getest. Ik durf niet zo vroeg te testen omdat ik bang ben dat de test weer negatief is. Ik heb dat namelijk al vaker gehad. en van dat plassen ik drink een glas drinken en bijna gelijk daarna weer naar de wc. Gr. Astrid
Ik snap wat je bedoelt, testen is altijd spannend. Ik lees onder je banner dat je banner niet klopt, hoever zit je nu in je cyclus dan? Bedoelde je nu een korte menstruatie die je vorige week hebt gehad of gewoon een tussentijdse bloeding? Alleen een test kan je vertellen of je zwanger bent Anders blijf je maar twijfelen. Lijkt mij hoor. Succes! Gr yach
Ik denk dat het een innestelingsbloeding is geweest. Het was kort 2 dagen en het was roze afscheiding, toen helderrood en daarna weer roze. Als het goed is kan ik morgen testen. Gr. Astrid
ik ben 2 x zwanger geweest en bij bedie zwangerschappen heel vaak plassen en inderdaad, je hoeft maar wat te drinken en hup... naar de wc. ik zou gewoon testen.