Hallo dames Ik gebruik sensitest zwangerschapstesten Maar nu al dagen vage streepjes Niet opnde foto te krijgen Ik heb vandaag mijn nod Maar nog niet ongesteld En ben altijd netjes 27 dagen Kan ik toch zwanger zijn Hoe gevoelig zijn sensitesten ( stream met blauw) Ik heb zelfs geen spotting En geen krampen Elke maand heb ik een dag ervoor al krampen
Als dit pas je 3e ronde is hoeft het niet zo te zijn dat je nu elke keer 27 dagen cycli gaat krijgen. Pas na ong een half jaar kan je zien of het echt zo regelmatig blijft. Nu is daar nog niet echt iets over te zeggen. Ps als streepjes niet donkerder worden (en supervaag blijven) in bijna een week tijd dan is dat vaak niet positief en merk ik hier vaker dat het dan vals posi is. Misschien eens een ander merk test proberen?
Maar toen ik stopte met de pil bij mijn dochter Was het ook altijd voor een jaar lang netjes 27 dagen Iemand ervaringen met sensitest zw testen
Ja ik! Kv test gaf vandaag een duidelijke 2e streep, sensitest een heeeeel licht tuurstreepje. Bij mn dochter gaf de sensitest zelfs negatief toen kv duidelijk positief was. Rottesten wat mij betreft! Kruidvat 2 voor 5 euro, supertesten!
Hier hetzelfde, ik had zw-sensitest liggen, heel licht streepje met ochtend urine. Maar gister al getest met k2v5 maar die urine was vrij licht (veel gedronken) en die was duidelijk positief. Dus toen die vanmorgen zo licht was schrok ik best wel "zou het wel goed zijn?" dacht ik meteen maar fijn die reacties hier te lezen! Ik ben weer opgelucht! Lovepeet, heb jij nu al duidelijkheid of het gelukt is deze maand of niet?