Zou geweldig zijn! Voorzichtige felicitatie! ! Maar 8 dagen. .. wat vroeg; kan dat ook als je utrogestan gebruikt? En dan 8 dagen na punctie?
Je moet niet rekenen vanaf de terugplaatsing, maar vanaf je punctie. Dat is je fictieve eisprong. Dan zit je dag twaalf en dan is het heel aannemelijk dat je test al positief is!
Ik telde idd ook altijd vanaf punctie en testte beide keren zo'n 11 a 12 dagen na punctie positief. Wij hadden terugplaatsing 3 dagen na punctie dus was dan ook na 8 a 9 dagen een licht positieve test. Ik heb beide keren met de punctie pregnyl gespoten en daarna niet meer. En check mijn banner. Dus ik zeg ZWANGER! Gefeliciteerd.
Een vriendin van mij heeft goede ervaringen met die testen.. een andere vriendin echter.. had 2 zwangerschaptestjes gehaald.. netjes per stuk geseald.. waren positief, maar ze was niet zwanger. Achteraf gezien..ze hadden beide een paarse dop, dus het bleken ovulatie testen te zijn. Fabrieksfoutje!
Was bij vage en duidelijke ovaluatie en zwangerschapstesten...daar verwezen ze me door om de vraag bij mmm te stellen
Klopt vrijdag bloedtest. Is hier de standaard 14 dagen na punctie (feitelijk gezien dus je eisprong) Maar ik heb alvast een clearblue plus test gehaal voor morgen ochtend. Verga van de zenuwen. Zou het dan nu echt zo zijn na bijna 2 jaar bezig te zijn voor een 2e