Goedeavond dames, Mijn vrouw en ik hebben een vraag wij lopen in het amc omdat wij een lesbiche stel zijn, Wij hebben nu al twee maanden onze eiersprong gemist wij denken dat mijn lh zo laag is dat de glearbleu geen smiley aan geven we hebben ook getest met de sensitive daar zag je wel op de 16de dag een wat donkere tweede streepje maar glearbleu gaf niks aan nu zitten we al op de 19de dag en bij de sensitive staat geen tweede streepje meer maar bij de glearbleu nog wel maar echt heel licht we hebben met amc gesproken en zei zegd zodra wij een wat donkere streepje zien dat we gelijk een afspraak moeten maken om de volgende dag het gelijk in te brengen maar hoe weten we dan of we nou een eiersprong hebben ja of nee tis zo frustrerend allemaal wie heeft dit ook mee gemaakt
Ik zou dan om echo's gaan vragen om de cyclus en de groei van het ei te volgen Hoelang is de cyclus??
ik heb zelf ook zelden echt een knallende lh piek heb vorige maand voor het eerst meegemaakt dat de teststreep bijna net zo donker was als de controle streep. gisteren positieve zwangerschapstest dus die eisprong is wel degelijk geweest...ik merk het vaak aal rekbaar slijm en brandende tepels rondom je ei na die ovulatie verdwijnen die kwalen weer.
Nou dat is het hem juist amc doet dat niet wij doen het met een temperatuur curve en dus al vanaf de 10de dag gaan testen tot de 20de dag en normaal heb ik hem rond de 15de dag maar wat wij denken is dat wij hem elke keer in de nacht hebben en dat het gewoon te laat is voor ons dan is het die ochtend ook geen smiley echt heel vervelend maar daardoor zijn we dus ook elke keer te laat met doorgeven aan het ziekenhuis want het is doorgeven en de volgende dag na het ziekenhuis
Temp je elke ochtend rectaal/via de billen op dezelfde tijd en direct na het wakker worden en nog voor het opstaan ?
Kijk dit is deze maand geweest op de sensitive zie je 15de dag avond streepje en 16de streepje maar op me glearbleu gaf tie geen smiley aan dat heb ik met de arts van de amc gesproken en die zei ja zodra me een streepje bij zien moeten we een afspraak maken maar hoe weten we nou als we een eiersprong hebben terwijl glearbleu niks aan geeft
Ik denk dat je zowel vorige maand als nu je ei op dag 15 hebt gehad. Ik zou gewoon de volgende ronde op dag 13 het zhuis bellen en zeggen dat je een posi test hebt. Dan is de inseminatie op dag 14 en zal je goed zitten qua timing.
Oké oke maar hoelang blijft sperma zitten dan want als we dan pas op de 15de of 16 de een eiersprong hebben is het dan niet te laat
Oké oke maar hoelang blijft sperma leven dan wat als we dan pas op de 15 a 16 dag een eiersprong hebben is de sperma dan al niet oud
Ik zie dat je met sensitest test. De ovulatietesten van zwanger en kids vond ik veel duidelijker. Daar had ik echt knallers op. Misschien een tip? Succes!
Shelina je verhaal doet me een beetje denken aan dat van Kleintje85 in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/638653-ovulatietest-snel-jullie-mening-moet-voor-half-12-bellen.html. Ze heeft nog meer topics gehad hierover geloof ik. Misschien hebben jullie iets aan haar ervaring op dit gebied. Succes gewenst in ieder geval!
Ingevroren sperma?? Dat is voor mij onbekend terrein. Voor vers sperma geld bovenstaande, maar ontdooien ze het niet eerst voor ze het inbrengen?
Hihi ja dat wel waneer ik me aan het uitkleden ben dan gaat zei het halen en in de tussen tijd is het al ontdooid tis een klein buisje namelijk
Oooh zie... dan klopt het dus niet wat je eerder zei. Dan geld gewoon bovenstaande want het wordt na zaadlozing gelijk bewerkt en ingevroren.