Wat denken jullie? Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nina010, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Denise,

Welke test heb je gedaan?
    Ik heb zelf zaterdag Clear blue digitaal gedaan. Negatief, maar ook een beetje te vroeg om te testen. Maar ik heb op dit forum gelezen dat deze niet echt goed is. Kruidvat test schijnt heel gevoelig te zijn en lekker goedkoop. Deze ga ik dan morgen ook kopen.

gr,

nic

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hi denise.. meid ik lees net in je banner dat je 4 dagen overtijd bent... wow! ben je altijd netjes op tijd ongi?
    jeetje ik hoop zo dat ik ook overtijd zal zijn..
    rot gevoel he als je zo'n test negatief ziet verschijnen..

meiden ik hoop zo dat we geluk krijgen!

denise hou me op de hoogte ok?
    welke testen heb je gebruikt?
    x

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hi nic!

je zegt dat je vroeg was met testen maar wanneer moet je ongi worden of ben je al overtijd? je hebt namelijk geen cyclusbanner..
    laat me weten wat de kruidvat test aangaf. die schijnt goed te zijn las ik

4. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik gebruikte een test van de DA Drogist, ook met me vorige zwangerschap, werkt ook goed.
    En tuurlijk hou ik je op de hoogte ;)
    Jij mij ook he :D

5. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Ik had zaterdag getest en moet waarschijnlijk woensdag ong worden. Digitale test geeft maar 2 antwoorden, wel of niet zwanger. Niks er tussen in. Maar je kon als je de test eruit haalde wel twee streepjes zien, nouja, 1 blauw streepje en 1 heel dun wit streepje. Erg vaag allemaal. Morgen ga ik het gewoon nog een keer proberen en desnoods 2 dagen later weer.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha Nina
    Het valt nu nog mee, bij mn tweede kindje was ik veel sneller boller dan nu :D
    Maakt ook nog niet zoveel uit, wil het op t werk nog eventjes stil houden hihi

7. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik ga het morgen-ochtend nog eens proberen, als er dan niks uit komt, wacht ik nog wel een paar dagen...

Suc6 iedereen die gaat testen! :D

8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    goed zo! ja ik jou wook

fingers crossed... spannend.. ik hoop het zoooooo :)

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja dat begrijp ik.. agh jij en je vriend/man weten het en dat is toch al SUPER ;)

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    SPANNEND... ikzelf kan pas testen als ik overtijd bent.. pffffffff w8ten duurt zo lang he. meid ik check moirgen meteen deze site. hoe laat ga je testen. haha

11. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hi nic,

je moet woensdag ongi worden.. ow maar kan je dan nu al testen? bedoel kan dat al zo snel?
    wat voor test had je? ik zou gewoon een zwanger/niet zwanger test kopen als ik jouw was.. en misschien ff wachten want veel meiden hier op het forum hadden 2 of 3 negatieve testen en paar dagen later wel positief.. suc6!

12. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Hihi, m'n zoontje maakt me altijd om negen uur wakker voor de fles :p
    Maar ja, dan moet ik nog wachten op een wc-bezoekje LOL

13. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    9 uur? wat een mazzelkont ben jij dan haha dat is best laat he? lekker hoor.
    Ik zal morgen wel rond uurtje of 11 de site een bezoekje brengen.. ik ben morgen vrij maar ik moet echt mn wekker zetten want anders slaap ik de hele dag :)
    Ik zie je morgen wel verschijnen denise.. spannend spannend meid

14. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Idd ;)

Ik ben er meestal ook pas op tegen twaalf uur, dan heb ik Kyano de fles gegeven, en het hele huishouden gedaan, dus heb ik ook weer iets meer tijd.

Spreek je morgen weer ;)
    Slaap lekker alvast!

15. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0

16. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Nina,

Veel vrouwen hebben al een licht streepje een paar dagen voor dat ze eigenlijk hun menstruatie verwachten. Ik had zaterdag getest, maar had nog niet geteld wanneer ik precies zou moeten testen. Ik dacht eigenlijk toen nog dat ik al langer zwanger was. Officieel kan je idd testen vanaf de dag dat je ong zou moeten worden.

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ok, dus paar dagen voor je menstruatie kan je al testen dus.. mmm ja ik zou idd nog even wachten. wanneer ga je nu testen dan? na woensdag 0fzo?

18. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    mij klachten waren voornamelijk gevoelige borsten, maar alleen van buiten uit niet bijv door aanraking want ik normaal wel had als ik niet zwanger was maar een soort stuwing van binnen uit en als ik ongesteld moet worden was de pijn anders, verder was ( en ben ) ik vreslijk moe, duizelig en beetje humeurig :) en hoe gek het mischien klinkt mijn intuitie....had bij luca ook vreselijk last van mijn borsten ( veel erger dan nu ) al kwam het toen een dag voor me nod op zetten het leek wel van het ene op het andere moment, maar nu denk ik dat ik het toen niet eerder heb herkend omdat ik toen niet bewust bezig was met zwanger worden. Maar ook al was ik toen nog nooit zwanger geweest (, was wel met ex 2 jaar bezig geweeest en ook vaak genoeg overtijd geweest, wat achter af niet echt zo was denk ik ) wist ik gewoon dat ik nu overtijd en zwanger was.

19. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik ben ook nieuw hier. Ik heb ook een x aantal klachten en wil graag weten of meerdere dames daar last van hebben.

Ik ben al ongeveer 8 jaar aan de pil en ben dan ook niet gestopt. Eind april ben ik 5 dagen achter elkaar vergeten de pil in te nemen en werd ook gelijk ongesteld. In mei ben ik heel licht ongesteld geweest. 3 juni moest ik ongesteld worden maar werd ik niet. Ben al naar de huisarts geweest en die zei doodleuk doe maar een test! Nou die heb ik dus 3 keer gedaan en 3 keer negatief!
    Wel ben ik sindsdien erg moe, rommelende darmen, mijn borsten doen erg pijn (kan niet eens op mijn buik liggen), veel meer zin in eten, erge stemmingswisselingen.

Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

Gr. Jessie

20. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Uhm...aan je banner te zien ben je zwanger?

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina