Wat denken jullie? Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nina010, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Nou niet dat ik weet, snap niet hoe die banners werken

2. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan? Volgens je banner had je 22 dagen geleden ong. moeten worden. Klopt dat ook volgens jou?
    Dat je in mei heel licht ong. was, is niet raar, want dat heb ik 4 maanden lang gehad, nu de 5e maand waarschijnlijk zwanger. Heb je afgelopen week nog een test gedaan? En wanneer ben je precies naar de huisarts geweest? Mijn huisarts is vreselijk. Die zou hetzelfde gezegd hebben en gezegd hebben dat het allemaal nog op gang moet komen omdat je gestopt bent met de pil. Op de een of andere manier willen ze niet gelijk denken dat je misschien al zwanger bent of je verder onderzoeken of doorsturen naar een gyn.

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    sommige huisartsen zijn toch niet te geloven...

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi meiden,

nou inmidels zit ik op dag 26 van mn cylcus.. normaal heb ik een cyclus die ligt tussen de 25-27 dagen.Ik durf nog niet te testen.. maar ik hoop zooooooooo ( mn banner is trouwens afgesteld op 27 dagen..)

sorry voor het vieze praatje :oops: .. maar ja vrouwen onder elkaar kan wel toch? :oops: ik verlies de laatste paar dagen veel en vaak witachtige afscheiding is beetje waterig.. ik heb dit normaal nooit zo veel.. ik ben elke keer bang dat ik ongesteld ben maar als ik dan kijk... haha nou ja beter dat dan ongesteldheid. maar mijn vraagje wat betetekend dat nou precies?
    Ook had ik vanochtend heel klein beetje vloeistof/vocht wat uit mn borst kwam. uit 1 maar.. meiden PLEASE HELP ME wat betekend dit allemaal..?

liefs, nina

5. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Nina,

Ik heb dit ook, die afscheiding. Sinds gister heb ik het idee dat als ik een grote boodschap doe (heb last van mn darmen) dat ik dan ook bloed ga verliezen, ong. word dus. En dan is er niks aan de hand. Lees vaker dat mensen vlak voor hun NOD het idee hebben dat ze ong moeten worden. Nog 3 dagen te gaan, zou het dan nog erger worden?

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik weet niet of het erger zal worden,
    ik hoop dat de afscheiding geen naar nieuws is zeg maar..
    ik hoop zo dat krampen uitblijven.. ik heb daar altijd erge last van en hoofdpijn als ik ongi moet worden..

7. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Hallo dames,

Ga me hier ook even aanmelden. Ik kan over 3 dagen testen en ben heel benieuwd wat de test gaat zeggen. Ik hoop dat we samen zwanger zijn, maar durf er niet teveel op te hopen. Kan dan alleen maar tegenvallen.

Ik ben wel heel moe en prikkelbaar en heb 1 dag na mijn eisprong een beetje bloed verloren. Oud bloed.

Ik ga denk zelf zaterdag testen.

8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi sam

over 3 dagen testen moet je dag over 2 dagen ongi worden..?
    wat voor test ga je gebruiken?
    ik ga ns een keer voor wat goedkopere want clear blu testen zijn best prijzig..

gr, nina

9. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Nou ik heb afgelopen zondag voor het laatst een test gedaan en ik zag zelf een heeeeel lichte lijn maar mijn vriend niet! Nou mijn huisarts is gewoon een kwakzalver, denk omdat we eigenlijk niet aan het proberen zijn om kindjes te krijgen. Ik heb zelf sterk het gevoel dat ik zwanger ben, voel me heel anders. Het klopt dat ik 23 dagen geleden ongesteld moest worden ... denk dat ik gewoon maar moet afwachten

10. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Nicoline en Nina,

mijn man en ik hebben net ronde 1 achter de rug en nu is het spannend afwachten. Ik vraag me ook steeds af of mijn lichaam een loopje met me neemt. Ik had precies hetzelfde als jullie. Echter een week geleden kreeg ik een klein beetje licht bruin slijm. Ik dacht dus o jee vooraankondiging ongi... Maar het is nu al de hele week dan weer 2 dagen wel dan weer 2 dagen niet. Dit heb ik nog nooit gehad. Wel dat ongi begint met wat donkerbruin slijm, maar dan zet het ook altijd meteen door na 3 dagen. Mijn NOD is zaterdag... afwachten dus. De onzekerheid vind ik het ergst.

Succes allemaal, niet te vroeg testen hé?!
    Keep me posted.

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Kon het toch niet laten... had nog een test in huis... Ik kan het me inbeelden, maar zie ik daar al een heeeeeeeel licht streepje? Ik heb de test zelfs uit mekaar gehaald omdat er ook een krasje op het display zit. En dan zie je het steepje beter. Hmmm ik weet nietwat ik hier nu mee moet hoor. Ik denk dat ik even nog niets tegen manlief zeg en zaterdag maar opnieuw test.

Heeft iemand trouwens ervaring met MATCare testen? Deze zou je in principe 6 dagen voor NOD al kunnen gebruiken. Ik zit 3 dagen voor mijn NOD, dus ?! Hellup ik word gek!

Groet
    Mona Lisa Smile

12. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum en zit jullie berichten te lezen. Ik voel me een beetje hetzelfde als jullie. ik ben momenteel 3 dagen overtijd. en heb telkens het gevoel alsof mijn buik heel strak gespannen is. verder merk ik helemaal niks op wit slijm na.

Dit is onze 3e poging en mijn cyclus is tot nu toe.
    33 & 36

Ik vind het allemaal erg spannend. Heb de 1e dag getest maar wel smiddags en toen was er niks te zien. Is het perse zo dat je ochtend urine moet gebruiken :(: :(: :(:

ik duim voor jullie allemaal...

PS hoe oud zijn jullie als ik vragen mag

13. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik heb de matcare besteld.. heb ze morgen of overmorgen in huis.. kgeloof dat ze goed zijn..

14. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja beter ochtendurine.. is geconcentreerder.

ik ben 25 jaar

x

15. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    hCG is het sterkst geconcentreerd in ochtend urine, geloof ik, dus in begin zwangerschap is het streepje 's ochtends het duidelijkst.

Mijn NOD is vrijdag, als ik niet ongi word, ga ik dit weekend een test kopen, en (als ik me zo lang kan bedwingen) maandagochtend testen...
    hoop het zo!

Ik ben trouwens 29 jaar.

16. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    He nina, ben je er ook weer!

Nog geen veranderingen bij jou?

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja onzekerheid he... ik duim voor je meid!

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    trouwens meiden..

ik had gisteren ongi kunnen worden als ik uitga van een gemiddelde van mn cyclus. ben normaal of 25,26 of 27. vandaag was dag 27....

meiden..aaaghhhhhhhhh ik wil morgen of vrijdag testen
    hoop zo dat het eindelijk zo mag zijn..

xx

19. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    Spannend!

hou je ons op de hoogte?

Sta jij nog niet in de NOD-lijst?

20. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    dank je wel voor de snelle reactie ik durf nu niet echt meer te testen
    ik heb na 1 dag getest smiddags en die was negatief

wil nu nog een paar dagen wachten voor dat ik weer test en dan sochtends is wel moeilijk om te wachten

Deel Deze Pagina