Wat denken jullie? Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nina010, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja ik ken het..toch doen even een dag of 2 wachten meid. ik duim echt voor je en voor jullie allemaal natuurlijk ( en ook voor mezelf ;) )

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nee ben eigenlijk net nieuw(pas sinds een weekje op dit forum.. maar wel non stop haha) en heb voornamelijk alleen onder dit topic gepost.

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    jaja ik ben er! euuhh laat ik het zo zeggen het is allemaal zoooooooo spannend. ik zit vandaag dus op daf 27. mijn cyclus is normaal tussen 25-27 dagen. ik wil natuurlijk zsm testen maar ja ben zo bang dat ik te vroeg test en wil geen teleurstellingen. mn lichaam geeft namelijk best duidelijke signalen en ik hoop het zo!

en hoe is het met jou nicoline?xx

owja b.t.w. ik had testen besteld via ene website.. geloof 4 haha wil wel zeker zijn he ;)
    krijg ik net bericht wilt u wel thuis zijn om ze in ontvangst te nemen! hallowwwwwwwwwwwww ik werk fulltime.. owwwwwwww dus dit wordt niks. ik ga toch niet wachten tot ik ze ooit binnenkrijg...

4. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    He nina,

Ik ook in de spanning... Verwacht mn menstruatie donderdag avond / vrijdag. Als zaterdag nog niets, dan ga ik een test kopen bij drogist... heb nu bewust nog niets in huis, om me niet te laten verleiden nu al te testen.
    Nog steeds die krampjes in mn buik en vlagen van duizeligheid. Hoop niet dat het een voorbode is van ongi (maar het zijn zeker geen bekende klachten voor mij...).

tot binnenkort!

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    oke.. jij ook bijna dus. spannend!

ik heb sinds vandaag ook gevoeligere tepels en deze lijken ook wat donkerder. ook zichtbaar puntjes.

ik heb net besloten dat ik morgen een testje koop. hou ik het niet meer dan doe ik m morgenavond maar beter zou zijn vrijdagavond denk ik. wat denk jij? xxxxxxxxx

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Meiden ik duim voor jullie allemaal!

Succes met testen [-o<

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    dank je! je weet wij duimen ook voor jou

8. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik verwacht mijn ongsteldheid vanavond of morgenochtend. Ik ben meestal redelijk op tijd. Heel slecht heb zojuist al getest (ik kon het niet laten), maar die test was negatief.

Ik heb de kruitvat testen liggen 2 voor 5,00 euro. Ik heb daar positieve verhalen over gehoord dus heb ze maar gekocht. Ik vind clear blue echt veel te duur.

Als ik morgen niet ongesteld ben wil ik denk toch nog maar even 3 dagen wachten en test ik nogmaals op maandag.

Ik wil er niet teveel op hopen, maar dat is best moeilijk. Gisteren wilde ik even op mijn paard stappen, maar mijn buik deed een beetje raar. Zat er niet lekker op en ben na 5 min., maar afgestapt.

Vraag aan jullie wat is NOD :oops:

9. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    NOD = niet ongesteldheids dag, wist ik ook niet meteen hoor...

We zijn net zo ver in de cyclus, grappig!

Ik heb me voorgenomen om te wachten met testen tot maandag, als ik niet ogesteld ben geworden uiteraard.

En nina,
    Ik zou 's ochtends teten ipv 's avonds; ochtendurine is geconcentreerder met hCG.

x

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi meiden!
    vanochtend ben ik bij het plassen 2 druppels bruin bloed verloren.. heel waterige substantie. Ik schrok me rot dacht nee he ongi.. maar tot nu toe (paar uur later) zie ik geen bloed meer.. ik hoop dat zo blijft.
    Maar wat kunnen die druppels zijn geweest dan, weet iemand dit? was er beetje van geschrokken..
    ik heb besloten vanmiddag test te kopen en morgenochtend te gaan testen ladies. Dus pleaseeeeeeee laat me niet ongi worden. ik zit nu op dag 28 en mn cylcus is normaal tussen de 25 en 27 dagen..

xxxx

11. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    spannend! ik hoop echt dat je binnenkort positief test!

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    spannend! maandag.. knap dat je zo lang kan wachten hoor!

13. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik kan pas normaal dinsdag testen ,maar kon het niet laten en heb juist getest maar was negatief,dat zal wel normaal zijn zekers,of zou het echt niks zijn ?

14. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi mamavan1,

Ligt eraan welke test je hebt gebruikt. Ik lees net dat je matcare ultra al 6 dagen van te voren kan testen. www.matcare.nl , kan je thuis laten bezorgen.

15. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo nic1,

dat was een test van de gb/carrefour,de naam weet ik niet meer juist :(

16. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    PLEASE WEET IEMAND ANTWOORD OP MN VRAAG.. zie boven xxx

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dag nina,

Hoeft niets te beteken meisje. En je zegt dat het alweer over is?

Ik heb soms ook cyclussen dat ik bruin verlies maar dan zijn het
    constante veegjes en houdt een dag of 2 aan totdat ik ongesteld wordt

Heb vaak genoeg gelezen dat zelfs pril zwangeren klein beetje bruin
    verliezen en dat het gewoon oud bloed is van de baarmoeder.

Ik hoop zo dat je morgen posi zult testen, dus moed houden he!

IK DUIM VOOR JE!

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hpi yach

thanks voor je berichtje.. kwas beetje ongerust namelijk.

ik heb nu nauwelijks verlies ja met net even met afvegen maar is zo klein bijna niet zichtbaar. ik heb net test gekocht.. 2 just in case.. morgen proberen

heb wel krampjes nu.. lijkt beetje op ongi krampjes.
    maar ja ik ben al overtijd..
    ik drink vanavond na 8 uur niets meer en morgen test ik.

thanks voor je steun! xx

19. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    net naar wc gegaan en ik verlief weer bloed.. bruinig. mn krampen voelen echt aan als ongi.. oh ik hoop zo dat het oud bloed is.. maar ik heb net een tampon in gedaan want net was het geen druppel meer. kan het ook oud bloed zijn maar dan meer dan een druppel?

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nina, ik vrees dat je gewoon ongesteld bent geworden, als het oud bloed is zou je volgens mij geen tampon nodig hebben, zoveel is dat meestal niet.. Had je nog getest?

Deel Deze Pagina