ja omdat het echt meer dan een druppel was nee wilde morgenochtend testen zal ik anders just in case vanavond even een testje doen? ik kan wel janken..echt
Hallo Nina, Ik heb gelezen dat er wel meer vrouwen zijn die zwanger zijn en in het begin een beetje bloed verliezen. maar dan zou het gaan om een paar druppels. Ik duim voor je dat je niet ongi word. ben benieuwd wat je test morgen verteld Ik ben nu een paar dagen overtijd en heb net toch maar weer een test gedaan. maar negatief ik heb nog geen test sochtends gedaan. Ik hoor wel is dat er vrouwen zijn die pas na meer dan 10 dagen positief testen kan dat ? jeetje dit is zo irritant ik word het liefste gewoon ongesteld dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Mijn temp blijft wel hoog hij stijgt zelfs heel langzaam. en ik heb ook last van kleine krampjes en mijn darmen rommelen de hele tijd. weet iemand of ik toch nog zwanger kan zijn. volgens mijn temp lijst zou ik +/- 14 dage geleden een ei hebben gehad
ja ik ook maar ben bang dat ik ongi ben..voel, me blehhh en tis meer dan een druppel. ik snap het niet mn cyclus is ligt tussen de 25, 26 en 27. gemiddeld dus 26 dagen. vandaag was dag 28 en i ben nooit overtijd.. plus we hadden een ovulatietest gedaan en wisten dus precies wanneer er geklust moest worden zeg maar.. hoe kan het dan niet raak zijn geweest? zucht... jij bent al 4 dagen overtijd he? meid.. ik hoop echt voor je dat je positief nieuws gauw krijgt. en meid beter overtijd en even niks weten dan ongi worden.. geloof me xxxxx
Tja, het is ook echt een kwestie van geluk hebben elke maand. Misschien wachtten de zaadjes bij de verkeerde eileider of weet ik wat.. Dat je precies weet wanneer je sex moet hebben wil helaas niet zeggen dat het ook pertinent raak zou zijn, dan zou niemand er meer op hoeven wachten natuurlijk.. Meid, ik zou nog even afwachten of dit doorzet en anders morgen testen.. Sterkte joh..
ben ongi geworden meiden.. ik baal als een stekker. Ik denk dat we komende maand maar dag 8 tm 18 om de dag gaan klussen.. je zou zeggen dat dat toch meeste kans geeft? nog tips?
Nina, nee he?! Geen goed nieuws dus...verdorie meid. kop op...gewoon weer door naar de volgende ronde. liefs.
Hallo black angel, zou inderdaan kunnen dat je pas dagen na NOD positief test. Zolang je niet menstrueert is er dus hoop!
Nina, om de dag schijnt inderdaad een goede frequentie te zijn, zelfs enkele dagen voor je eisprong iedere dag. (Trouwens, als sperma langer dan 3 dagen 'stilstaat' neemt de kwaliteit ook af, schijnt.) Maar ook dan is er geen enkele garantie. Ook als de zaadcellen totaan een eicel komen, volgt er niet altijd een bevruchting, en bij een bevruchting niet altijd een goede innesteling... Er zijn dus enorm veel beren op de weg voordat een zaadcel en een eicel een kindje kunnen vormen...helaas. Veel plezier met het klussen dan maar!
Help, ik heb het idee dat ik ong moet worden. Neeee, ik was zo overtuigd. Vanmorgen was mn plas n beetje troebel, bruinig. Maakte me nog geen zorgen, alhoewel mn borsten niet meer zo stevig aanvoelde als de afgelopen dagen, ze hingen meer. Om 19.00u zag ik een dat er een druppeltje in mn string zat. En nu heb ik ongi krampen. Waarom ben ik dan zo misselijk geweest? Ik vind dit echt VRESELIJK
ok thanks! nee ik weet het.. ja klussen gaan we zeker, soms is de lol er alleen beetje af want ja tis toch gepland he.. nou meiden kzit ff in dipje ik ga maar plat op de bank met zoete troep want ja.. als ik dan toch ongesteld ben.. xx iedereen suc6!
Nic1, jij ook al? Ik heb vanavond een pukkel op mn kin gekregen, is bij mij altijd voorbode van menstruatie...zucht... ik zal dus waarschijnlijk morgen 'gewoon' ongesteld zijn. Wat een pech voor ons deze maand. Allemaal op naar augustus dan maar!
Ik weet het bij mij ook niet zo goed. Soms denk ik ook gewoon dat ik me dingen verbeeld. Stom is dat he. Meiden jammer dat het deze ronde niet zo mocht zijn. Op naar de volgende.
@Nicoline78 Het zet nog niet door op dit moment. wel erg last gehad van diaree vandaag. Maar ik had nog hoop omdat jij dezelfde verschijnselen had, maar nu je ook het gevoel hebt dat je ongi wordt, weet ik het niet meer. Niks meer gehoord van Meisje87, die zou ook morgen moeten testen. Heb haar net een pb gestuurd. Still praying........
Nina, heh wat jammer ik lees het nu pas... Gisteren laat aan het werk.... Meid heeel jammer. Ik snap hel goed dat je een dipje hebt. We willen het allemaal zo graag. En NIC jij ook al voorbodes van ongi shit! Maar jij hebt nog hoop,toch? Ik word helemaal gek van mezelf trouwens. Ik heb mijn cyclusbanner op 29 dagen staan en officieel is morgen dus mijn NOD. Echter ik heb het afgelopen half jaar mijn cyclus al bijgehouden, zodat als we eraan zouden beginnen ik al wat info had. En die was 26 -28-29-26-28-29... Dus je zou zeggen dat er nu weer een cyclusje van 26 zat aan te komen. Daarom had ik woensdag getest met MATCARE (licht streepje). Vanochtend met etos getest... negatief. Tuurlijk de etos test is minder gevoelig... Maar die teleurstelling.... ieeeeeieeeee. Ik wil gewoon een overduidelijke dikke vette streep! Ik ga zondag maar opnieuw testen... Hier wordt ik dus echt gek van... dat wachten. Ondertussen geen ongi voortekenen. Borsten gevoelig, maar niet zo pijnlijk als ik altijd met ongi heb. Wel af en toe duizelig en vreselijk moe. Gisteren meteen na het werk op de bank gehangen. Ben niet vooruit te branden meer 's avonds. Ook nog niet misselijk. Een vertwijfelde Mona Lisa Smile
@Mona Lisa Smile, Ik heb nog hoop, want nog steeds niet ong. Wel een vreselijk onrustige nacht gehad. Veel gerommel in mn buik en het idee dat ik ong was toen ik om 3uur wakker werd. Ik had ook gedroomd dat het langs me benen alle kanten op liep. Maar ik had gewoon erg liggen zweten. Hadden jullie het ook zo warm vanacht? Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Na die ene druppel oud bloed is er niks meer geweest, alles helder. Maar ja, wel die krampen.O en.....getest, maar niks te zien......Maar ik lees dat er meerdere zijn die pas na een paar dagen pos.test hebben. Het wel of niet ong zijn is toch op dit moment belangrijker.
@ Nic1: ik moet zeggen dat ik zo moe ben dat ik als een blok in slaap val. Dus nee, hier geen onrustige slaap... Het eerste uiteraard 's morgens waar ik aan denk is "zou ik vanacht ongesteld geworden zijn?" Meteen kijken natuurlijk en dan die opluchting ! Ik veb de afgelopen dagen heel veel bewondering gekregen voor alle dames op dit forum die al langer bezig zijn. Ik vind het allemaal wel heel spannend.
Bij mij toch nog niets van ongi te bekennen. Zou gisteravond / vandaag moeten zijn. Maar ach, misschien deze maand net een paar dagen langere cyclus? Het blijft wel wat rommelen in mijn buik. Een klacht die ik niet herken van mijn menstruatie. En laatste 2 dagen onrustiger geslapen, maar dat doe ik mezelf gewoon aan. Stom he, dat het je dagen zo gaat beheersen? Geduld dus...
Ik ga morgen op vakantie voor 2,5 week. Ik hoop ervoor nog pos. te kunnen testen en het te laten weten aan jullie. En anders hoop ik natuurlijk dat we elkaar gaan zien op het forum april 09 moeders. Als ik niet zwanger ben, ga ik alles weer los laten en zien wanneer het komt. Zo'n forum is wel erg fijn, maar het maakt mij ook wel een beetje gek. Ik mag de laptop niet meenemen van mn man, anders ziet hij me 's avonds op de vakantie ook niet.Maar ik heb net een mini laptop voor mezelf gekocht en neem m lekker wel mee. Alleen dan nog internetverbinding zien te vinden natuurlijk. Ik heb wel al iets leuks gekocht gister. Slabbetjes voor de opa's en oma's("mijn oma/opa is de liefste"). Kunnen ze lekker gebruiken als ze een keer op het kleinkind passen. Mocht ik zwanger zijn en we komen terug van vakantie, dan wordt dit hun vakantiekadootje.En een beker voor mijn man: "Ik word vader". Ben ik niet zwanger, dan blijven de kadootjes nog even liggen.
Nicoline, Ik wens je een hele fijne vakantie ! En ik denk wel dat je man gelijk heeft dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn, zeker niet op jullie vakantie! (Geldt ook voor mij, makkelijker gezegd dan gedaan ). En wij wachten wel op je hoor, dan horen we het na je vakantie wel, wat de resultaten zijn! Ik werk nog een week, en ga dan ook 2 weken weg. En neem geen laptop mee. Even helemaal alleen met mijn vriend, en geen zwangerschapsforum. Het is erg leuk om er met anderen over te spreken, maar wordt soms idd iets te veel van het goede! veel plezier! tot over een paar weekjes (met goed nieuws voor ons allemaal )