Wat denken jullie? Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nina010, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Nic en Nicoline,

klopt zo'n forum kan je wel bezig houden hé. Ik hoop idd dat we elkaar over 3 weken dan kunnen vertellen dat we zwanger zijn! Veel plezier op vakantie.

2. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wat duren dagen lang he. Ik zou het liefst weer testen, maar ben te bang voor een negatief resultaat. Ben vandaag niet ongesteld geworden. Heb wel krampen.

*zucht*

3. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ohhh wat spannend voor iedereen!
    ik heb hier net een test gedaan want ik kon niet slapen van het tintelende gevoel in me onderbuik.
    helaas is de test negatief maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld.
    als ik het na het weekend nog niet ongi ben ga ik naar de huisarts denk ik.
    Groetjes nathalie

4. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Mijn vriend wilde graag dat ik een test deed dus ik heb er vanochtend 1 gedaan. Die was negatief.

Maar zolang ik nog niet ongesteld ben is er nog hoop.

5. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    *zucht*

oud bloed in mijn onderbroek...
    Start van ongi vermoed ik?!

Op naar augustus schat ik...
    Morgenochtend maar even kijken of het doorzet...
    Zwanger in ronde 1 was te mooi om waar te zijn hé...

6. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    *zucht* op naar ronde 2 voor mij...

Nieuwe NOD = 25 augustus...

7. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    bweeeeh ik heb een dipje... Heb mezelf maar ogevrolijkt met een avatar van Anne Ged :( des ... Denk dat ik nog even hier meeloop. Maar eigenlijk heb ik nog niets te klagen; was maar ronde 1. Als ik sommige leden hier zie. Die zijn al veeeeeeel langer bezig...
    Maar de teleurstelling blijft groot.

8. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Tuurlijk blijft de teleurstelling groot. Sterkte ermee.

Ik ben nog niet ongesteld, maar een positieve test heb ik ook niet.

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hi meid, ja dank je. ik las jij ook weer op naar de volgende ronde?
    ik ben dus donderdagavond ongi geworden maar twas gisteren eigenlijk alweer bijna over.. heel weinig bloedverlies vanaf zaterdag. eigenlijk alleen donderdagavond en vrijdag normaal verlies en gisteren en vandaag zo weinig. Ik heb wel al sinds een week of 2-3 opgezette buik. ik ben zelf erg petite met mn 50 kilo en het valt gewoon op. ik probeer hele dag mn buik in te houden.. wat kan dit zijn? ook zo raar is dat ik normaal met mn ongi tijd me beroerd voel. krampen en hoofdpijn en dat was nu ook heel anders. bijna niet! meiden wat kan die opgezette buik zijn?

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    spannend sam! laat weten he?

11. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Tuurlijk laat ik het weten, maar denk dat ik maar even wacht tot woensdag. Elke keer een negatieve test zit ik ook niet op te wachten.

Vind het alleen zo vreemd... ben inmiddels 3 dagen over tijd en nog geen postieve test. pff. Laat me dan maar ongesteld worden dan weet ik waar ik aan toe ben.

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nee je wilt niet ongi worden meid.. wacht af, hopelijk goed nieuws! hey sam had je mijn vraag nog gelezen:ik ben dus donderdagavond ongi geworden maar twas gisteren eigenlijk alweer bijna over.. heel weinig bloedverlies vanaf zaterdag. eigenlijk alleen donderdagavond en vrijdag normaal verlies en gisteren en vandaag zo weinig. Ik heb wel al sinds een week of 2-3 opgezette buik. ik ben zelf erg petite met mn 50 kilo en het valt gewoon op. ik probeer hele dag mn buik in te houden.. wat kan dit zijn? ook zo raar is dat ik normaal met mn ongi tijd me beroerd voel. krampen en hoofdpijn en dat was nu ook heel anders. bijna niet! meiden wat kan die opgezette buik zijn?

13. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    Mona Lisa Smile,

kop op meid! Al was dit de eerste ronde, toch een tegenvaller he...

liefs.

14. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    Hallo Sam!

Al nieuws?

Ik heb gisteren getest, toen ik pas 3 dagen overtijd was, met kruidvat test, en was toch al positief! Had ik niet verwacht, maar wel gehoopt natuurlijk.

succes!

15. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    meid nog van harte gefeliciteerd!

16. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik zit ook vol spanning te wachten ,heb er geen goed oog in,heb sinds gisteren zo ongipijnen,verlden week donderdag heb ik een testje gedaan(kon niet wachten maar was natuurlijk negatief)en nu vrees ik er ook een beetje voor .

17. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Heb je een eventuele test gedaan?

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik heb donderdag een test gedaan die gaf negatief aan..
    gezien ik een bloeding heb gehad ga ik ervanuit dat ik niet zwanger ben.. zou het wel nut hebben als ik er van de week nog een testje tegen aan gooi dan? die krengen zijn zo duur... :(

19. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Nicoline : hey die had ik gemist... GEFELCITEERD. In hoeveelste ronde prijs?

@ Nina: ja daar zou ik dus ook gek van worden. Wat is je lichaam toch allemaal aan het doen hé... Zijn we er met z'n allen teveel mee bezig? Mijn lichaam heeft ook een loopje met me genomen: ik had vanaf 5 dagen na ovulatie toch dat lichte bruine slijm? Nog nooit van me leven gehad. Ik ben nu dus vet ongesteld en het is heftiger dan anders. Vandaag dag 2, dus no 3 dagen te gaan :cry: . Weet je wat me opviel vandaag (en nu wordt ik heel plastisch...); er zat heel veel donker weefsel bij.

En nu zit ik iedere keer te denken... hoeveeel vrouwen worden er niet ongesteld en hebben ongemerkt een mk gehad? Ik had nl. zaterdagavond echt een flinke kramp... nooit eerder gehad.

20. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey Nicoline, vertel eens... hoe voel je je nu? En ben je misselijk?

Deel Deze Pagina