Meid van harte gefeliciteerd! Echt super voor je. Hier nog geen bericht. Naja ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb me nu alleen echt voorgenomen om pas woensdag te testen. Wil niet weer een teleurstelling. @ Nina: Jeetje wat vervelend zeg! Ik zou er denk toch nog een testje tegen aan gooien. Niet direct, maar zou het toch nog een keertje wagen.
He Sam, Wil je niet ontmoedigen.... maar check mijn banner. Het lichaam is raar, ik heb al 6 testen gedaan alle 6 negatief. Rustig afwachten maar, succes, hoop voor je dat het raak is groetjes lieke
ja ik doe het van de week wel.maar ik zie er tegen op.. zul je zien dat het negatief is. elke keer heb je toch weer hoop. zo'n teleurstelling dan. en jij nog steeds niet ongi he? spannend hoor! overmorgen testen.. ben benieuwd!laat het ons weten he?
Ola Lieke, Sam, hebben jullie normaal gezien een onregelmatige cyclus. Je zou zeggen dat jullie zwanger zijn als je zo vet overtijd bent... Ik zou gek worden. @Sam: wat goed dat je zo sterk bent... dat je woe pas gaat testen.
Ik ben idd nog steeds niet ongesteld. Mijn cyclus voor mijn pil was altijd heel stipt. Tijdens de pil uiteraard ook. Vanaf 26 mei ben ik gestopt met de pil en ik werd heel netjes op tijd ongesteld. Maar nu dus niet meer. Jullie horen het van mij. Succes iedereen!
Mijn advies: ga na de huisarts, straks ben je idd zwanger, maar straks is er wel iets aan de hand ofzo. Hoop voor je een dikke vette, mooie positief test natuurlijk
Hmmm zou ook ontpillingsverschijnselen kunnen zijn... Ik hoop het echt van niet. @ Mamavan1: ben jij al lang gestopt met de pil? Hoeveelste ronde ben je voor de 2de bezig? Je zou vandaag kunnen testen, niet? Ooooh spannend weer!
Hallo Mona Lisa, ik ben vorige maand gestopt met de nuvaring. Normaal gesproken altijd 28dagen cyclus. Had de eerste week voor en na mijn nod wel last van symtomen, daarna niet echt meer zoals daarvoor. De dokter zei dat het misschien al in vroeg stadium fout is gegaan....... zelf heb ik geen idee wat het is. Maar ik hoop dat ik binnenkort weer ongesteld wordt. groetjes Lieke
idd,mona lisa ,ik zou vandaag al kunne n testen maar ga nog eventjes wachten allez proberen toch ik ben aan de eerste ronde bezig .
Hey mamavan1, knap hoor! Dat wachten vind ik altijd het moeilijkste! Ik ben bezig met ronde 2. In ronde 1 had ik ook veel te vroeg getest. Geloof me, bespaar jezelf de moeite, teleurstelling en geld en test bv. zaterdagochtend. Dan ben je 5 dagen over tijd... dus als dan er nog geen ongi zijn... Ben je wel regelmatig?
tja daar zit het hem,sinds een maand ben ik gestopt met de pil ,dus dat kan ik nog niet echt zeggen ,maar heb sinds een week wel last van ongipijnen ,maar heb ze nog steeds niet,en veel meer witte afscheidingen ,zou dit ook een teken van iets kunnen zijn .een opgezette buik ook nog en lage rugpijn .
Ben benieuwd mamavan1 ! Ik ben ook bezig met de 1e ronde, en ik heb ook erg last van witte afscheiding en ongipijnen & soms misselijk. Ook ontzettend opgezette buik :s misschien ontpillen bij mij? Laten we hopen van niet. :s
snif snif ,ik heb gisteren en vandaag een test gedaan en alle 2 negatief ,maar ben nog wel steeds niet ongi, zou het kunnen dat ik nu een langere cyclus heb?
hier zal het voor de volgende ronde zijn,de zijn er gisteren doorgekomen,allez een beetje tot nu toe.
Hey Mamavan1, Jammer dat je ongi kwam. Balen man, na ja weer klussen voor de volgende ronde. Ondertussen bij mij hoop ik gewoon dat komt wat dat wachten.... is echt niks. groetjes Lieke
nu ben ik eigenlijk wel aan het twijfelen als dat mijn zijn ,gisterenavond had ik zo heel helder bloed ,en had een inlegkruisje aangedaan ,en nu merk ik er niets meer van,zou ik nu al een met een nieuwe cyclus kunnen beginnen of nog eventjes wachten?