hoi meiden.. het is nu dag 10 na mn laatste cylcus.. enig idee wat de beste manier is om te klussen? om de dag nu?
Ik wil niet apart een topic openen hiervoor , maar een vraagje, zonet toch getest, heb nu 3 dagen extreem licht bloedverlies, halve drup per dag. Dus zonet toch getest, houd ik hem in de lamp zie ik geen streep, sta ik buiten ermee zie ik een heel licht vagelijke streep, zou ik die er soms opplaatsen omdat ik hoop heb ?
Nee was 4 dagen te laat, had dit ook aangegeven bij me vriend en de huisarts, dus daarna toch og leek het, maar bloeden doe ik amper, had gister daarover nog huisarts gebeld en die zegt, tja we wachten gewoon op je ongi.
@alecia: dan zou ik over 3 daagjes nog keer testen, mocht dit een streepje zijn, dan moet die volgende keer gewoon duidelijker zijn.
Heb mezelf beloofd tot vrijdag te wachten, dan ga ik hem samen met mijn mams doen, oeh zo spannend, manneke moet dan werken van 7 tot 6 en ikke van 5 tot 12 dus echt tijd hebben we dan niet om het samen te doen, dus altijd handig zon moeder.
pff ik word zot van die onzekerheid,vrijdag dacht ik dat ik ongi was,was zo heel helder rood bloed ,en sindsdien heb ik niks meer gehad,nu heb ik geen gedacht meer van mijne cyclus
idd,daar schiet ik niks mee op,nu heb ik sinds gisteren namiddag,zo bruin bloedverlies,dus ik veronderstel wel dat dit de ongi is,tis wel niet zo veel,moet ik dan nu de cyclus tellen van vorige maand tot zondag dan,(gisteren begint dan de nieuwe cyclus he)
Dag dames. Ik kwam toevallig op dit forum. Wij probeerden deze week ook zwanger te worden. we hebben geklust rond de ovulatieperiode...en nu is het afwachten. Ik ben vandaag wel erg duizelig en een beetje misselijk, erg moe en heb last van krampen in mijn onderbuik (soort ongi krampen). Mijn ongesteldheid moet de 19 a 20ste komen (hoop het niet ), maar dat duurt ook nog 2 weken...pfff. Ik ga denk ik de test op de 20ste doen, dus dat is nog even wachten . Ik heb net bandjes gehaald tegen de misselijkheid en duizeligheid (seaband, bij de drogist: DA, je kan ze ook bij etos halen). ze helpen perfect...veeeel minder duizelig en misselijk. Misschien een tip voor andere misselijke/duizelige vrouwen . Ik ga nu verder zitten afwachten..toch zo maar iets gaan doen..anders gaat die tijd ook niet erg snel voorbij. Ik ben benieuwd... Groetjes van mij
Kitkaty, de kans dat je nu al zwanger bent is heel erg klein. Lees, het is wel mogelijk maar bij meesten lukt het niet in ronde 1. Hey suc6 met alles, hoop at je snel posi mag hebben
Volgens mij gaat het niet om de ronde waarin je zit. Elke ronde is er een kans dat je zwanger bent, als je op de vruchtbare dagen klust.. Of het nou ronde 1 of 7 is, er blijft een kans (uitzonderingen daargelaten) Veel succes met zwanger worden allemaal, en de zwangeren GEFELICITEERD!
Hee dames. @alecia: Ik was 3 jaar geleden ook meteen de eerste keer zwanger. het kan wel, maar gebeurt gewoon wat minder vaak. Wel bedankt voor je reactie...ik houd mijn beide benen op de grond totdat ik de test heb gedaan...dan zit ik of in de wolken of niet... Groetjess
ik was alle drie de keren in 1 x zwanger (bij de laatste 2 x zelfs na vergeten van 1! pil) de kans hangt idd niet af van de ronde waarin je zit, maar dnek ik hoe vruchtbaar je allebei bent.. en natuurlijk ook een beetje geluk dat t ook allemaal goed gaat na de bevruchting (delen van de cellen en innesteling) succes allemaal met zwangerworden!