Ben een beetje bang

Discussion in 'Eerste symptomen' started by annet1985, Nov 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Goedemorgen dames ! Ben een beetje bang :(! Heb gister middag om 16.00 getest! En die was echt heel erg positief! Het streepje was iets minder donker als de controle streep ! Heb ook een cb test gedaan en die zei ook 1-2 weken zwanger ! Nu test ik vanochtend om 5.45 en ik zie wel een streep maar deze is veel minder zichtbaar :( ! Hoe kan dit nou? Gaat het niet goed?

2. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    dat is inderdaad erg vreemd, maar geloof me je hcg blijft voorlopig wel in je bloed zitte en kan echt niet na 1 dag minder zijn. ga er van uit dat de test niet goed is en dat je miss nog te veel drinken in je unrine had zitte van die avond? en je kan beter over elke 2 dagen testen hoor kijk maar bij mijn handtekeningen, gefeliciteerd nog en
    succes

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ja zit er helemaal over in! Je ziet wel een streep maar lichter als gister! En die clear blue digital zijn wel vrij betrouwbaar toch? Bloed ook nog niet!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ps jij ook gefeliciteerd met de baby :)

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    3,042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik begrijp je onzekerheid wel. Heb ik ook een beetje. Maar het kan zo zijn dat je testen in de middag duidelijker zijn dan in de ochtend. Ga gewoon lekker genieten hoor! :)

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik heb zonet weer een testje gedaan kon het niet laten, je ziet wel duidelijk een 2e streepje maar ik vind hem nog niet knallen? Wannneer heb je ongeveer een knaltest in handen? ben nu 2 daqen overtijd.?? Sorry hoor maar ik ben heel onzeker ben nog nooit zwanger geweest hihi.

7. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Hey meid,

Allereerst van harte gefeliciteerd :)!!

Na mijn positieve test had ik de drang om te blijven testen.
    Deed dus om de paar dagen een k2v5 test.
    Elke keer een mooie streep tot ik een test had die lang niet zo duidelijk meer was, helemaal in paniek!!
    Gevraagd bij de verloskundige op deze site en zij gaf aan dat je HCG de eerste weken erg schommelt en dat het ook erg uitmaakt hoe zuiver je urine is.
    Er zijn trouwens ook vrouwen die de gehele zwangerschap niet een echte knaltest krijgen maar toch echt zwanger zijn.

Tegen mij is gezegd, een streep is een streep dus niet meer testen. Wordt je alleen maar onzeker van.

Liefs In AFwachting

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

En in het begin van de zwangerschap kan je HCG nog erg schommelen!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    lekker genieten van je zwangerschap en niet meer testen! ik heb toen ik zwanger dacht te zijn een keer een test gedaan na 2 weken overtijd en die knalde eruit maar daarna geen enkele test meer gedaan omdat je daar alleen maar onzeker van wordt!het is echt niet zo dat de hormonen uit je lijf zijn en zegt niets over miskraam of niet...ook na een miskraam kan je nl nog een posi test hebben...ik zou het bij een test houden en proberen uit te gaan van het positieve!

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    je bent nog zo kort zwanger dan knalt het echt nog niet...het is moeilijk maar je moet afwachten...

ik was ook deze maand twee dagen overtijd en had symptomen die ik duidelijk herkende van m'n zwangerschap. vandaar dat ik een testje deed...anders had ik niet eens getest en gewacht op m'n menstruatie. (het was niet gepland een tweede kindje te krijgen nu..) het was zo'n licht streepje dat ik me afvroeg of ik zwanger was of niet! en een dag later kwam er zoveel bloed(en niet alleen maar) en met veel pijn...een heel erge menstruatie. misschien dat het dus een bevruchting was maar had het niet gemerkt zonder test en zonder symptomen. wil ermee zeggen dat als je een goede test zo vroeg hebt gehad dat je je niet onzeker hoeft te voelen omdat het duidelijk aangeeft dat je genoeg hormonen aanmaakt en dus ingenesteld is...het kan altijd fout gaan maar in principe gaat het goed! zeker met een posi test! laat los die testen en richt je op wat er binnen in je buik groeit. het is zo mooi dat je jezelf moet gunnen te genieten!

ik heb ook gelezen dat de hoeveelheid hormoon niet uitmaakt of het een goede of niet goede zwangerschap is...

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Jullie hebben ook gelijk hier eventjes de testen die ik gedaan heb. De middelste is dus waar ik zo onzeker over was, maar de laatste heb ik dus 3 uur later gedaan en die was weer veel positiever! Dank jullie wel voor alle lieve reacties :)

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    geniet er lekker van hoor! en nu geen testen meer doen! het is nog zo pril, je lichaam moet eerst goed rust hebben om hormonen aan te maken! er wordt vaak gezegd dat je toch het best een week overtijd kan testen en al; die testen die eerder zouden kunnen, hoeven niet te werken bij elke vrouw...het zijn posi testen en dan kan je ervan uitgaan dat je zwanger bent! voel je al wat (hoeft niet hoor!!!) en wanneer ga je naar de VK?

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Nou het enigste wat ik voel is wat ongesteldheidpijntjes en verder niks!! Ja wanneer is het normaal om de verloskundige te bellen? Maandag maar doen?

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    had ik ook die pijntjes! eerst en later meer symptomen. je piek in hormoon zit rond de 6 tot 8 weken, dus nu heb je waarschijnlijk nog geen last van kwaaltjes en hoeft ook niet hoor!

maandag ff bellen en dan hoor je het wel denk ik?ik zou wel meteen bellen hoor!dan kan de Vk alvast plannen en kan jij ook misschien al dingen vragen aan de telefoon, zodat je minder onzeker wordt...geniet ervan meis!

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Stoppen met testen, je bent zwanger. De kleur van de testen zegt werkelijk niets over het verloop van je zwangerschap.

Met lichte testjes kan je zo een gezond kindje krijgen en met knaltesten kan het hartstikke misgaan (dat laatste heb ik altijd, gewoon knaltesten maar toch MAs, hoop dat het deze keer wel gelukt is en we ons kindje mogen houden)..

Gaan genieten nu. De eerste drie maanden is gewoon hartstikke spannend voor iedereen!

Ik krijg nu pas wat meer dingetjes die op een zwangerschap duiden. Krijg nu elke dag wel even een paar flinke steken links en recht in mijn liezen, richting mijn benen.

Krijg meer behoefte aan slaap, en heb onverzadigbare trek in zuur, alles op azijn is aan mij besteed en wil ik hele dagen eten.

Ben totaal niet misselijk en absoluut geen verandering aan mijn borsten.

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Inmiddels niet meer bang ;) heb mijn positieve test gezien ;) dank jullie wel voor de reacties !

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    niet meer testen!!! snap je onzekerheid.. maar ik heb mijn vorige zw helemaal suf getest en continu posi zelfs knal terwijl ik bloed verloor... werd mk terwijl ik positief teste..

express deze zw een licht posi test gehad maar niet meer getest vertrouw op je lichaam!! als het goed zit zit het goed... en met een test meer of minder kun je een (dreigende) mk niet voorkomen dus meer testen heeft geen zin.. geniet gewoon van je zwangerschap!! daar hebben jij, je lief en het ukkie in je buik veel meer aan!!!!

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Je hebt ook helemaal gelijk! Laat het nu lekker op me af komen! Mis gaan kan het altijd ! Ach en door te testen lijkt het echt haha! Heb me nu opgegeven voor moeders voor moeders :)

Share This Page