Hallo meiden ik ben nu 5 weken zwanger van de eerste maar merk er weinig van alleen me tepels wat gevoeliger en vaak last van me onderrug en het maakt me zo onzeker! Is dat normaal?
Ik heb ook veel last van mijn onderrug en als je kijkt bij de eerste symptomen zie je dat veel dames dat ook hadden. Ik dacht ook steeds dat het met de menstruatie te maken had maar schijnbaar is het ook een zwangerschapsverschijnsel! Probeer je niet te veel zorgen te maken.
Gelukkig ben ik niet de enigste! Maar bij elke krampje ga ik kijken als ik bloed heb verloren! Word nu al gek van mezelf hahaha
Ik had in het begin ook alleen maar last van m'n tepels en ongi-krampjes. Vreselijk onzeker wordt je ervan! Pas met 8 weken heb ik last gekregen van ochtendmisselijkheid. Sterkte met je onzekerheid!
Ik zou nu volgens mijn laatste menstruatiedatum ook zo'n 5 weken en 6 dagen zwanger zijn en ongeloofelijke pijn in me onderrug, verder weinig tot geen kwaaltjes.
hoiii Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook last van een pijnlijke rug, ging na een paar weken weer over. groetjes sjolie
Ik heb vanaf de dag van mijn innesteling al last van mijn onderrug en nu nog steeds, neem het maar voor lief. Heb ook menstruatiekrampen. De groeit en trekt flink wat van binnen!