vraagje:zou ik nu al bijna mn eisprong krijgen plaats van donderdag de 13e?had vanmorgen echt zn dikke sliert slijm ik dacht huh en beetje licht geel bruin van kleur,1ste echte ongie was 25juni.dus dit word dadelijk pas mn 2e en weet ook nog niet precies hoe mn cylcus in elkaar zit! echte drellie haha zou ik zeggen,t prutje van mn vriend lijkt me sterk want we hebben woensdag voor t laatst gedaan dus... groejtes krulliewullie12(esther)kent iemand dit?
Dit zijn altijd lastige dingen, kan dus al je vruchtbare periode zijn. Ik heb soms zelfs na m'n vrichtbare periode van dat vruchtbaar slijnm.
ja dat heb ik idd deze cyclus ook gehad, vruchtbaar slijm na mijn ei. vreemd hoor. dus krulliewullie, kan zijn dat je ei eraan komt maar ook dt ie al geweest is, heb je goed geklust? anders de komende dagen maar flink klussen voor de zekerheid.
Lieve Krulliewullie, Stop gewoon even met het kijken naar de "vruchtbare symptomen". Dat kan als het over een aantal maanden nog niet is gelukt altijd nog. Je lichaam is zelfs met symptomen een zeer onduidelijk ding en zeer moeilijk te interpeteren. Je moet gewoon genieten van alles wat jullie doen, en ga er niet nu al zo mee "bezig" je maakt jezelf er echt alleen maar gek mee. Enige wat ik je wel aanraad, versier je mannetje gewoon om de dag, zal ie vast niet erg vinden! Groetjes Daphne
naar slijm kijken lijkt me niet veel kwaad kunnen, alleen is het de eerste keer niet goed te bepalen, je moet er een beetje handig in worden. Kijk gewoon eens goed hoe het veranderd, schrijf het op.. maar trek er nog geen conclusies uit.. kijk eens waneer je ongesteld word en kijk naar de periode 11 t/m 16 dagen voor je menstruatie.. wat voor soort slijm had je toen enzo.. Na een paar cycli kan je dan goed bepalen wanneer je vruchtbare periode is. Nu is het te vroeg om er wat over te zeggen, aangezien je lichaam nu nog anders kan doen dan je misschien verwacht. groetjes
bedankt voor al jullie wijze woordjes !!! ik zal goed gaan klussen en mn ei zou nog moeten komen volgende wk donderdag de 13e,we zien wel. iedereen heel veel succes groetjes krulliewullie(esther)
Ik vind het ook moeilijk bepalen hoor...deze maand ben ik ook nog es 'droger' dan anders... En nu heb ik al een paar dagen wittig slijm/afscheiding, terwijl mijn ei toch wel al geweest lijkt te zijn... Maar ja,...stel dat ik mijn ei heb gehad op dag 10 (wat FF in eerste instantie dacht) dan zou er heel misschien nu een innesteling zijn...en sommige vrouwen hebben dan ook last van meer wittige afscheiding....pppff...lastig hoor allemaal....
idd sandraK wat t lichaam allemaal kan doen he in deze periode,ik wacht ook gewoon af is t mn ei dan is t wel vroeg deze keer we zien wel! succes in iedergeval groetjes krulliewullie