hallo dames, Ik ben 13 sep ongesteld geworden en ik heb een normale cyclus van 28 dagen. Gisteravond had ik een beetje een appart gevoel in mijn buik, een soort van ongesteledheids gevoel wat ik normaliter altijd heb vlak voordat ik ongsteld word. Vanmorgen keek in in mijn onderbroek want het voelde een beetje vochtig aan, en zag ik een soort van witte afscheiding/ beetje doorzichtig geloof ik. Vanmiddag had ik ook een een moment dat k niet helemaal lekker was beetje tegen de misselijkheid aan. Wat houd dat in? Ben ik misschien zwanger? Groetjes
je krijgt het vruchtbare slijm altijd een paar dagen ervoor al omdat je een dag voor je ei het vruchtbaars bent
Ik had vorige maand ook een paar dagen voor mijn eisprong al klachten, kramp, pijnlijke borsten... dus het kan het begin zijn van je sprong. Gebruik je ovulatietests?
Nee die gebruik ik niet. Is dat wel verstandig dan? Ik heb er echt geen verstand van namelijk. Het is al een wonder dat ik dit allemaal al bij heb gehouden.
Nee, het hoeft niet per se. Als je nu al voelt dat je eisprong eraan komt, is dat duidelijk genoeg toch! Maar als je echt zekerheid wilt, kan je ermee testen. Is het je eerste ronde?
Ik zit nu in mijn tweede ronde. Moet ook nog erg wennen hoor! Normaal voelde ik natuurlijk niets door de pil en ben er nu ook bewust mee bezig 'wat ik allemaal voel'. Wel gek hé?
Ik heb een heel regelmatige cyclus dus zou precies moeten weten wanneer mijn ei is. De eerste maanden hebben we extra geklust in de vruchtbare dagen. Daarna, bij wijze van experiment , hebben we een maand echt volgehouden om om de dag te klussen en ... ik was zwanger. Helaas buitenbaarmoederlijk, waardoor het vruchtje inclusief eileider inmiddels is verwijderd. Maar ik ben er nu wel van overtuigd dat hoe goed je ook kan uitrekenen wanneer je ei zou moeten zijn, je het nooit exact kan weten! Dus nu zijn we weer heerlijk om de dag aan het klussen in de hoop dat ik weer snel zwanger mag worden! Ben na het verwijderen van de bbz nog niet ongesteld geworden, maar klussen kan vast geen kwaad! Jullie allemaal succes met zwanger worden!
Hallo ik ben ook 13 sept voor het laatst ongi geweest. Zit nu in mijn 3e ronde en ben erg regelmatig. Cyclus nu van 28 dagen. Maar heb van het weekend duidelijk mijn ei gevoeld, had me daar toch een buikpijn onderin rechts! (die donderdag en vrijdag ervoor geklust en zondag erna ook) Ik kon amper lopen alleen zitten ging wel. Maar sinds gisteren heb ik soort van beurs gevoel in mijn borst (li-kant) en vandaag ook rechter kant en vandaag wat steekjes in mijn onderbuik (plek van eisprong) en tijdens tv kijken vanavond voelde ik een soort rollen in mijn onderbuik. Ik kan het me verbeeld hebben hoor! Ik heb verder geen wit verlies ofzo, maar heeft iemand dit ook gehad? Mijn innesteldag zou overmorgen moeten zijn volgens de predictor site. Ik hoor graag van jullie!