Het kan heel lang duren vordat ongi op gang kan komen..... ik ben nadat ik van de pil ben gestopt na 30 dagen weer ongi geworden en nu dus morgen een week overtijd. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik onregelmatig ben en dat alles nog op gang moet komen nadat ik na vele jaren slikken ook gestopt ben.....succes allemaal, mijn testen zijn ook allemaal negatief... Daarnaast heb ik nog ook van die rare klachten.....afwachten dus
hehe ik ben van mijn ongi af het heeft maar 3 dagen geduurd ik kan weer gaan klussen haha ik ben nog steeds misselijk en ik heb hele tijd een raar gevoel in mijn buik misschien ben ik alsnog zwanger maar daar ga ik maar niet van uit gr beertje
ik weet dat een kennis van mij zich heel duidelijk zwanger voelde, testen wezen uit niet zwanger, is toen toch ongi geworden, maar anders en minder.....maand daarop weer overtijd dacht ze....test positief maar bleek ook bij echo van verloskundige een maand verder in de zwangerschap te zijn....dus ik wil je niet onnodige hoop geven, maar het kan.....
nou ik ben nog steeds misselijk maar ik denk niet dat ik zwanger ben hoor geluk is met de dommen zeggen altijd maar ik denk niet dat ik dom genoeg ben haha
ik was donderdag van mijn ongi af ga ik gisteren naar de wc heb ik bloed met afvegen 1 keer maar en daarna is het niet meer terug gekomen het was rood niet bruin en niet rose hebben jullie dit ook gehad of weten jullie wat het is
ik had gisteren een flinke bruine slijmprop weten jullie wat dat betekent ik heb elke keer steken onderin de buik ik heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan maar die was negatief
ja gisteren maar was negatief maar nu wacht ik wel tot ik overtijd ben en dat is met de kerst dus ik moet nog wel een tijdje wachten raar dat ik al een hoop symtonen heb gehad gisteren had last van mijn zij
dat is dan wel mooi! ik wacht nu 8maanden dit is de 9de maand en heb geen vertrouwen dat ik de mmm niet nodig heb
ik heb al zoveel symptonen gehad en de meerste zijn verdwenen ik heb nu af en toe gevoelige tepel ik heb steken in mijn zij gehad en heel af en toe misselijk