ja echt wel en ook voor mijn zoontje want hij wilt zo graag een zusje of broertje hebben hij wilt voor mij een meisje want dan zijn er twee mannen en twee meisjes lief he mijn lieve knulletje
nou heb ik helemaal geen symptonen meer gevoelige tepels zijn weg ik ben toch bang dat ik niet zwanger ben maar ik mag met kerst testen en hopelijk weet ik dan meer
He spannend meiden! Ik hoop dat ik jullie bij het 'augustus 2009 mama's' topic mag verwelkomen! duimen!
als er vocht uit je tepel komt kan dat ook een symptoon zijn gister lag ik in bed en toen kwam er een klein beetje vocht uit allerbei de tepels
Ik weet niet wanneer ik kan testen, ik was vanmorgen niet lekker en heb ook wat gevoelige borsten en tepels...... mijn eerste cycles was 30 dagen en 2e 41 dagen, wanneer kan ik testen volgens jullie? succes beertje1978!
ja ben ongi geworden op 2de kerstdag ik baal verschrikkelijk maar ja het is niet anders op naar de volgende ronde
Nou ik vandaag ook, ik helemaal verbaast omdat mijn vorige cycles 42 dagen was en daarvoor 30, dus nu 28 ? : Het zal wel met ontpillen te maken hebben. Maar op naar de volgende ronde.....
andrea mijn cycles is ook elke keer anders toen ik de pil slikte werd ik altijd 2 dagen voor dat ik pil weer in moest nemen werd ik ongi en nu 4 dagen 32 dagen 34 dagen en nu geloof ik weer 32
en wat hield mijn lijf mij weer voor de gek, mijn borsten deden ongelofelijk pijn paar dagen voordat ik ongi ben geworden, ik dacht joeppie, want dat had ik nog niet eerder gehad. Ik dacht dat is een teken van zwangerschap......toen ik ongi werd had ik wel lichte krampen, alleen bij de ene laatste keer met 41 dagen kon ik de buikpijn bijna niet verdragen. ik voelde mijn baarmoeder samenknijpen....er zit dus duidelijk geen vast patroon in. nu maar weer stevig aan de klus en rustig afwachten......
van mijn eerste was ik al zwanger binnen 3 maanden nu ben ik 4 maanden bezig maar ja ik ben nu ook alweer 6 jaar ouder van de eerste was ik 24 nu ben ik 30
wij gaan voor de eerste.... dus ik weet echt van niks.....ik zit nu in mijn vruchtbare periode........ dus stevig aan de klus en dan maar weer wachten.... [-o<
beetje wisselende cycles gehad, had ene laatste keer cycles van 41 dagen, daarna weer één van 28. wat mij heel erg opviel is dat bij de 41 dagen de start van mijn menstruatie zo pijnlijk was..........heel anders dan bij 28 dagen. ik had toen ook klachten van vermoeidheid en pijnlijke borsten......maar negatieve testen. Toen daarna op 28 dagen was ik verbaast dat mijn ongesteldheid weer begon, maar we zijn weer flink aan de klus....en wachten gerust af. Ik ben wel eerlijk als ik zeg liever gisteren als vandaag maar moet reeel blijven. Ik houd je wel op de hoogte en anders houd mijn banner maar in de gaten......ik zit nu in de vruchtbare week...dus we hebben goed ons best gedaan afgelopen dagen, dus nu is het afwachten. alleen ik heb dus geen idee wanneer mijn NOD is.....ik heb mijn banner maar ingesteld op 30 dagen.... en bij jou? groetjes en bedankt voor je belangstelling
ik heb de laatste paar dagen weer een pijnelijke tepel ik heb de laatste paar dagen ook weer flink geklust ik hou mijn 32 dagen aan en ik zie wel ik hoop dat het raak is maar ja moeder natuur he zo onvoorspelbaar bedankt voor je belangstelling gr beertje
nou, we houden elkaar wel op de hoogte.....ik durf ook niet zo goed meer te hopen, omdat mijn cycles misschien ook nog niet regelmatig is.....en de vorige keer bij 41 dagen hield mijn lichaam mij aardig voor de gek en dat maakt mij onzeker en dat wil ik niet......nou ik blijf je volge hoor, hopelijk vind je dat niet erg, sta jij ook bij NOD lijst januari?