emoitioneel heb ik een slecht week, druk met werk en erg moe......verschillende klachten, maar ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.............afwachten dus....
hey hey meiden ik heb een vraagje ik heb bijna al een week vreselijke jeuk aan mijn borsten en tepels. Weten jullie soms wat dat het zou kunnen zijn? Ik heb dit nog nooit gehad. En dat duurt soms de hele dag en ik kan er niet altijd aan krabben, want ik ben op mijn werk en daar ga ik dat niet doen, stel je voor . Ik bijt dan op mijn tanden. vele groetjes [/url]
nou we klussen hier weer raak als ik deze maand zwanger bent ben ik rond de verjaardag van mijn zoontje uitgerekend leuk verjaardagskadoo en hoe gaat het met jullie
ik ben 23 january ongi geworden maar ik heb nu zoveel pijn onderin de rug en ik heb ook zo,n raar gevoel in de buik weten jullie wat dit betekend zo,n druk onderin de buik
Goede morgen damees, Op de laatste dag van januari kan ik zeggen : WIJ ZIJN ZWANGER!!!!!!!! van morgen een test gedaan en hartstikke mooie tweede streep....ik probeer nog wel een foto te plaatsen in album, nog nooit gedaan...... maar mijn lichaam hield mij dus niet voor de gek. We zijn helemaal verbaasd..........en geloven het nog niet echt. Ik ga maandag contact opnemen met huisarts en daar laten nakijken..... Ik vind het spannend hoor.... mijn man en ik genieten nu van het moment.......
Goede morgen damees, Op de laatste dag van januari kan ik zeggen : WIJ ZIJN ZWANGER!!!!!!!! van morgen een test gedaan en hartstikke mooie tweede streep....ik probeer nog wel een foto te plaatsen in album, nog nooit gedaan...... maar mijn lichaam hield mij dus niet voor de gek. We zijn helemaal verbaasd..........en geloven het nog niet echt. Ik ga maandag contact opnemen met huisarts en daar laten nakijken..... Ik vind het spannend hoor.... mijn man en ik genieten nu van het moment.......
he andrea geweldig nieuws van harte gefeliciteerd meid ik ben blij voor je ik hoop dat ik nog wat hoor van je gr
ik ben 23 january ongi geworden dat duurde 4 dagen maar ik heb nu hele erge pijn onderin de rug en een raar gevoel in mijn buik ik verlies slijm met afvegen soms zit er een beetje rood bij ik heb ook heel raar gevoel van ondere net af dat me vliezen gaan breken haha 2 dagen voordat ik ongi werd heb ik hele erge steken en krampen gehad kan ik toch zwanger zijn
Gefeliciteerd Andrea1981! Ik heb je berichten hier gevolgd, dus toch zwanger. Super! Je schreef dat je dacht ongi te zijn geworden ( wat dus waarschijnlijk je innestelling was achteraf ), wat hield die ongi in bij jou? Had je verder nog klachten. Zit een beetje in het zelfde schuitje als jij nu. Paar dagen wat bloed/ donker bruin verlies gehad. Als dit mn ongi was, wel erg kort en anders dan behoort te zijn. En onregelmatige cyclus. Wat klachten hier en daar.
heb niet te klagen, alleen gisteren met schoonouders uit eten, omdat we op hun hond twee weken hebben gepast.............Ik werd mij toch een potje beroerd van alle geuren :sick: bij de chinees, daardoor is het eten niet helemaal geslaagd. Gewoon misselijk ben ik met vlagen, als ik maar een klein beetje om de twee uur eet dan gaat het best. Vooral als ik moe wordt en dan op bed ga word ik misselijk...... ale: Verder ook erg verkouden alleen mijn man is er erger aan toe.....