Hoi iedereen, wat kan dit zijn ? heb al 5 dagen last van ongi krampen.. dan hevig en dan helemaal niks, of juist heel licht en weer niks heb vandaag licht erg licht bruinverlies met slijm? verder een opgezette buik! en pijnlijke borsten met groeiende tepels? maar mn borsten niet. :
Ik heb een aantal cyclussen gehad met drie a vier dagen bruinverlies zonder dat ik zwanger was.... Dus dat is geen garantie. Misschien kan je een test doen aangezien je al overtijd bent....
Hoi sha29! ik heb beetje het zelfde probleem.. ook bruinverlies, soms bijna niets, en dan weer iets meer... en ongi krampen.. maar het is geen bloedverlies.. Vind het zo raar.. Maandag mijn laatste pil geslikt.. en normaal zou ik vandaag dan al ongi moeten zijn.. gistere is ongeveer dat bruinverlies begonnen.. raaaar?! :
hoi ik ben dinsdag n8 ongi geworden! dus al die 5 dagen kramp ,borstpijn ,veel eten , opgezette buik en noem maar op was gewoon mn aankomende ongi alhoewel ik wel nog steeds een opgezette buik heb..en dat ik maar 2daagjes ongi ben geweest i.v.p 5 dagen!