hai meiden, ik heb afgelopen weekend positief getest 2 keer. na een steek in mijn buik zondag had ik het gevoel dat het niet goed zat. dit is ook gebleken. nu wil ik eigenlijk weten: wat hebben jullie gedaan. ik wil eigenlijk naar de gynacoloog zodat ze even kunnen kijken of hetallemaal nu goed is etc. wat hebben jullie voor ervaring? liefs Dina
Ik heb hetzelfde gehad en had zelfs al een afspraak staan voor de eerste echo. Toen in de VK belde zei ze dat het niet noodzakelijk was om langs te komen tenzij ik bleef bloeden.
Heel veel sterkte! Ik was wat verder dan dat jij was, en ik had al afspraken bij de verloskundige staan. Beide keren heb ik bij het eerste bloedverlies de verloskundige gebeld en kon beide keren meteen langskomen. Heb na de miskramen ook nog echo's gehad om te kijken of alles weg was. Het kan wel fijn zijn als er gekeken wordt of alles weg is, dat heb ik zelf als prettig ervaren. Suc6!
hai supernanny, als eerste thanks voor je pendel. hoop ook dat het eerder is haha. en dank je voor je berichtje. ik ben vandaag inderdaad even naar de huisarts geweest en naar het ziekenhuis geweest voor de echo. gelukkig zien mijn eierstokken en mijn baarmoeder er goed uit. ik zag de wachtende eitjes zelf. ik ben blij dat ik gegaan ben, is toch een soort opluchting als je weet dat het goed zit en er verder niks ernstigs is. toch merk ik dat ik er wel van slag door ben hoor. ik voel me erg lamlendig, moe , dizzy en ben erg verdrietig. over een paar dagen zal ik me wel beter voelen. Liefs Dina ps 2 miskramen is wel veel van de 3 cyclussen he! hebben ze iets gevonden bij je of is het tot nu toe nog niet zo dat er voor jou vele onderzoeken volgen?
Thanks... ben echt een beetje over emotioneel... geef mezelf wel even de tijd ook al weet ik niet dat het het einde van de wereld is. het is wel gewoon even K*T!