hallo ik zit nu op dag 22 van me cyclus (28 ).. maar vandaag ben ik inees misselijk geworden,, overgeven en overgeven! en dat opeens! in me tepels zitte ook een soort gaatje ofzo,, moeilijk ook te leggen maar daar lijkt et op! voor de rest heb ik nergens last van. Zou ik zwanger kunnen zijn? test heb ik niet gedaan, omdat het volgens mij denkn veelste vroeg is! maar kan je zo vroeg al symptonen hebben? wat denken jullie?
in principe zou het kunnen. je zit zes dagen voor je NOD dus een eventuele innesteling zou al plaatsgevonden kunnen hebben. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook ergens een week voor mijn NOD één ochtend last van misselijkheid en overgeven.. daarna geen last meer van gehad! maar om echt zeker te zijn moet je denk ik gewoon nog even afwachten die paar dagen, en goed opletten of je nog meer verschijnselen kunt ontdekken! Succes! groetjes luca
Thx ! Wachten is wel vervelend hoor ! maar ja zal wel moeten ! vervelend hoor dat je inees overgeeft terwijl er neit eens een voorgevoel komt ofzo,, aahah wel raar