hoe omgaan met klachten, krijg je hulp?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik heb iedere dag wel harde buiken en enorme last van bekkeninstabiliteit.

hoe gaan jullie hiermee om...ik heb hier een dreumes van 1,5 jaar rondlopen en moet daar natuurlijk regelmatig achteraan.

ik heb zon pijn in mijn bekken dat ik soms gewoon erdoorheen zak. ook heb ik regelamtig harde buiken wat ik gewoon eng vind omdat ik het rustiger aan zou moeten doen, maar dat gaat niet.

Hebben jullie iemand die reglmatig komt helpen, familie, je man/vriend?
    iedereen werkt meestal.
    Hoe los je dit op?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoihoi,

ik heb ook vaak harde buiken omdat mijn lichaam gewoon moe is door zwangerschapsallergie (hele nachten niezen), eczeemop de handen (ook een allergie) en schildklierafwijking (niet stabiel vanaf dag 1 dat ik zwanger was),
    ik moet het nu dus ook al rustig aan doen, wij lossen het op door in januari in keer in de 2 weken een ochtend hulp in de huishouding te nemen (3 uur is 30 euro) en tot die tijd helpt mijn schoonmoeder me in huis en doet mijn man tussen de middag op het werk de boodschappen.

je zou bv hulp kunnen vragen qua boodschappen en huishouden zodat je zelf op je gemak met je kindje van 1.5 bezig kunt zijn. kan ze af en toe ook ergens een middagje spelen of logeren?

3. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik mag ook al een tijdje niets doen vanwege teveel harde buiken.
    En ik doe dus ook helemaal niets meer.
    Nou is dat voor jou natuurlijk heel lastig met een kleintje in huis. Maar dan is het huis maar wat minder netjes. KLeding opvouwen deo ik lekker op de bank en mn vriend doet nu op zaterdag het huidhouden. Boodschappen doet hij op zaterdag voor de hele week. Vaak helpt er dan ook een vriend mee

Deel Deze Pagina