Hey meiden! Ok, ik weet nu echt even helemaal niet meer waar ik nu vanuit moet gaan... Ben 11 augustus gestopt met de pil.. 3 dagen later onttrekkingsbloeding gehad, geen probleem.. Vervolgens waren mijn cycli 33,27,28 en 34, waarvan bij de laatste 2 keer goed een dag ongi, terwijl ik normaal toch zeker wel een dag of 4 bloed als een rund.. Daar maak ik me dan nog niet zo druk over, vind het geen ramp als het wat minder is.. Maar uitgaande van m'n laatste cyclus had ik 16 of 17 januari m'n ongi moeten hebben.. Niet dus! Ben wel op de 17e begonnen met tempen omdat ik dus uitging van m'n NOD.. En nu ben ik inmiddels nogsteeds niet ongi, 19 dagen overtijd, m'n temp bleef best hoog (tussen 36.7 en 37.3) en kwaaltjes waar ik echt nog nooit in m'n leven last van heb gehad (verschrikkelijk pijnlijke tepels en veel steekjes in m'n onderbuik vooral). En ik dacht ook hele lichte streepjes te zien op de zw-testen de afgelopen dagen.. Dus was eigenlijk al helemaal overtuigd dat het raak was, want voel me gewoon anders! 8) Edit: gister tijdens klussen deed het ook onwijs veel pijn... Nog nooit gehad! Vind 't normaal fijn als ie diep gaat zeg maar, maar gister zat ie er maar een klein stukkie in en ik zakte al door de grond.. En dan komt het vage van het verhaal: Ik voerde vanmorgen m'n temp in op FF, en nu geeft ie ineens aan dat ik op CD47 (29-1) m'n ei heb gehad, en dat ik nu dus op 6DPO zit........ WTF?!?!?! Dat zou dus inhouden dat ik deze keer een cyclus van 61 zou hebben, uitgaande van een LF van 14 dagen.. Waar moet ik nou vanuit gaan? Dat FF klopt wat m'n ei betreft (heb wel ovutesten gedaan rond de periode dat ik dácht m'n ei te hebben, maar geen posi) en dus vanaf 12-2 kan testen? Ik weet t echt ff niet meer! Iemand advies? Liefs, Saz
Jezus Saz...wat een verhaal.... Sorry ik kan je geen advies geven...ik zou het namelijk ook niet weten... Maar een licht streepje is toch een streepje en dus zwanger?
Hmm beetje moeilijk...ik zou eerlijk gezegt even niet van FF uitgaan omdat je bent begonnen met tempen terwijl je nog geen ongie hebt gehad. Het is naar mijn mening niet betrouwbaar nu. Als je licht positief teste zou ik het over een paar dagen nog een keer doen. Want tja, een streep is een streep zeggen ze dus...wie weet. Liefs!
Bedankt voor de antwoorden! Moet dus maar gewoon niet uitgaan van FF.. Vond het zelf ook al zo vaag, maargoed.. En ik zat net wat te klooien met FF, en toen ik de cervical fluid voor de gein veranderde gaf ie weer geen ei aan.. Hmpf.. Nouwja, heb hier nog 4 testen liggen, waaronder zo'n CB met indicator, dus zal komend weekend nog maar es testen, en dan rond 12 feb die CB.. als ik dan nog niet ongi ben Liefs!