Hallo meiden/vrouwen Ik heb even een vraagje 8 januari heb ik mijn laatste pil geslikt 4 dagen later werd ik ongesteld.. In de week van mijn eisprong hebben ik en mijn vriend 4 keer geklust en dan ook wanneer er echt slijm uit kwam ( sorry ! ) Want zover ik het begreep ben je dan het meeste vruchtbaar? Na de eisprong heb ik veel last van echt super wit verlies... niet dat het helemaal in mijn broekje ligt maar ik voel het gewoon lopen... Ook lijkt het alsof ik meer bultjes op mijn tepelhof hebt zitten geen witte puntjes op maar het zijn er duidelijk meer. Ook heb ik een beetje last van mijn onderrug en heel raar misschien heeft dit er niks mee te maken heb last van brandende ogen met vlagen.. normaal nooit! Maandag moet ik ongesteld worden.. dus dan kan ik pas testen.. Maar wat denken jullie Groetjes
Het is natuurlijk even afwachten, zeker na het slikken van de pil kan je lichaam je flink voor de gek houden. Je bent het meest vruchtbaar wanneer je doorzichtig slijm verlies hebt. Niet wanneer het wit slijm is, dan is je eisprong geweest. De symptomen kunnen van een zwangerschap zijn maar ook van het ontpillen. Succes!
Je lichaam kan je idd echt goed voor de gek houden. Heb na het stoppen met de pil een aantal keer gedacht dat het raak was... Het is natuurlijk mogelijk dat je zwanger bent, maar zou er niet te veel op hopen. Dan kan het altijd meevallen. Succes, ik duim voor je!
Net voor de eisprong was het echt doorzichtig, na de eisprong was het super wit! Maar ik wacht af... al is het moeilijk