Hoi allemaal, Ik ben al aantal maanden aan het proberen omm een beetje mijn cyclus in de gaten te houden maar tot mijn grootte verbazing is de maand totaal anders dan ik mij had voorgesteld. Ik was ook van plan om me er niet meer echt mee bezig te houden en te zien waar het beland maar helaas lukt het mij niet. rond 10 februari heb ik mijn laatste lichte menstuatie gehad. 2 daagjes ongesteld geweest. 24 februari last gehad van licht roze bloed verlies met krampen en raar gevoel in mijn ondebuik. deze week veel meer last van witte vloed dan normaal. Gisteren opeens zoveel dat ik dacht dat dit echt niet meer normaal is misschien een onsteking? Het was ontzettend wit en zaten (sorry) stukjes bij dat is inmiddels al weg. Mijn borsten zijn sinds een week veel gevoelige. Vanwege mijn werk merk ik dat vrijsnel. Ik ben chauffeuze en werk 's nachts met behoorlijke zware krattene en dergelijke en had echt zoiets van het zit in de weg heb er last van.. Kan iemand mijn vertellen wat het kan zijn? of zal het toch een onsteking/bacterie eerder zijn? Sorry voor de lange uitleg
Hoi Roos, Het kunnen verschillende dingen zijn, dus waarschijnlijk heb je niets aan mijn antwoord. Eerst een paar vraagjes, verloor je ook echt helder rood bloed tijdens je ongi rond 10 februari? Hoe waren je vorige cycli? Het kan namelijk zijn dat je nu rond of na je ei zit, dat daardoor je borsten gevoeliger zijn en je meer afscheiding hebt. Je kan zwanger zijn, maar dan begint de witte vloed over het algemeen veel later. Een testje doen is nu nog wat te vroeg, dus daarmee zou ik zeker nog een week wachten. Je kan ongi aan het worden zijn. Dat zou je dan over een paar dagen wel zien. En of je een bacteriele infectie hebt, meestal is de afscheiding dan niet wit, ruikt het sterk en heb je veel jeuk/pijn/branderig gevoel. Heb je twijfel, vraag het dan aan je huisarts. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid!
Bedankt voor je antwoorden. Mijn ongi van 10 februari was de eerste dag donkerrood. Zonder pijn wat ik normaal heb. Normaal heb ik een hele gevoelige menstuatie. Ook witverlies begint hier vlakvoor. 2e dag beetje bruinverlies. Een dag later niet en dan weer wel even een uurtje Dus normaal geproken heb ik paar dagen voor mijn menstruatie witverlies. Nu al 14 dagen naar mijn ongi. deze week begon raar voor mij de eerste paardagen raar vlinder gevoel in mijn buik. maar sinds ik gisteren die rare witvloed heb gehad maak ik mijn een beetje zorgen. En om nu mijn ongi te krijgen lijkt mij wel heel erg vroeg. Vorrige jaar heb ik een miskraam gehad en heb ik rond mijn ei branderige gevoel in de onderbuik gehad dit had ik deze maand weer duurd een dagje dan heb je telkens het gevoel dat je een blaasonsteking hebt. Misschien is dit allemaal wel een onsteking en is het verstandig dat ik even bij de huisarts langs ga. Groetjes Roos Groetjes
hallo, ik heb 2weken geleden ook een paar dagen bruin verlies gehad,de eerrtse dag was het wat rood en de tweede dag bruin.en nu heb ik ook veel witverlies.vraag me ook af wat dt kan betekenen,heb al getest gisteren en was negatief .ik weet ook niet als ik op mijne banner moet verder gaan,want ik heb het uitgerekend op dat bloedverlies wat ik had (2dagen)maar ben niet zeker als dit mijn ongi was .ben namelijk gecurreteerd op 5januari .
als je 10 feb ongi bent geworden dan zit je nu op dag 20 van je cyclus en kan je nogineens een zwangerschapstest doen omdat je dan net je eisprong hebt gehad en er nog ineens een innesteling kan hebben plaatsgevonden, of die nét is geweest en je dus nog niet voldoende HCG aanmaakt ( je maakt pas HCG aan vanaf je innesteling) 24 feb is op dag 14 van je cyclus geweest en dat kan een ovulatiebloeding zijn geweest.. zou ook ongeveer overeenkomen met je cyclus ik zou nog 8 dagen wachten met testen, dan zou je uitgaan van een cyclus van 28 dagen waarin je je eisprong op dag 14 hebt gehad ( met ovulatiebloeding) en met een luteale fase van 14 dagen.. 14 feb + 14 dagen later maakt 10 maart liefs Daantje
Hoi Daantje, dat dacht ik ook inderdaad. Maar denk je dat er een kans bestaad dat ik zwanger ben of zal het eerder een onsteking zijn wat denk jij? Groetjes Roos