Etos zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan04, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo,

Ik heb al een aantal keren dingen gelezen over Etos zwanger worden. Nou was ik vandaag per toeval in de Etos, dus ik ging even kijken. Maar alle potjes waren uitverkocht. Kan iemand mij vertellen waar het voor helpt en welke ervaringen jullie ermee hebben? Ik ben erg benieuwd. Wij zijn momenteel begonnen en dus in ronde 1. Is het dan nu al verstandig dat ik het ga gebruiken? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Liefs

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb in de eerste ronde gewoon foliumzuur gebruikt. Maar in de tweede ronde ben ik etos zwanger worden gaan gebruiken omdat ik zoveel positieve verhalen over las! Ik moet zeggen dat ik het een fijne tablet vind, er zit een kruid in dat je cyclus regelmatig houd en verder zit er genoeg foliumzuur in en alle andere vitamines die je nodig hebt! Ik zou dus zeggen, proberen schaadt niet.

Succes met zwanger worden!!

3. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ik ben 2 weken geleden ermee begonnen in de hoop mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen. Mijn eerste cyclus na de pil duurde namelijk 40 dagen en nu zit ik al op dag 51 ofzo, dus of het echt korter ervan wordt... geen idee. Maar misschien slik ik het daarvoor nog te kort?
    Ik vind het wel een prettig idee dat ik nu in ieder geval voldoende vitamines binnen krijg!

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik hoop niet dat ze in omg.Amstelveen uitverkocht zijn,want ik had mijn beste vriendin gevraagt om een pot te sturen.

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik was er ook mee begonnen en zie het resultaat.
    Geen idee of het bijgedragen heeft hoor maar you never know.
    Ben er enthousiast over.

Succes!

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Wist er nog niet eens vanaf :D Als mn spiraaltje eruit gaat over 40 kg dan ga ik dat ook maar halen, dan zal het wel aangevuld zijn toch :p

Deel Deze Pagina