Hey meiden, even in t kort. (doe mijn best) ik heb een hele berg aan symptomen. ik heb 4 dagen voor mijn NOD anderhalve dag roze bruin slijmerig bloed verloren. NOD was 11 september. ik heb inmiddels 3 testen gedaan. en allen lijken negatief! ik blijf symptomen houden. weet niet wat er nu aan de hand is. was het een extreem korte ongi (normaal namelijk 4 a 5 dagen) of was het een innestelingsbloeding, en heb ik gewoon nog weinig HCG? ik heb voor het gemak mijn cyclusbanner al aangepast naar nieuwe cyclus. maar kan het niet loslaten. gisteren kijkt mijn vriend naar me zegt ie "jeetje schat wat heb je een pukkels in je nek en onder je kin Ik heb dus nooit pukkels en de laatste twee weken groeien ze als paddenstoelen uit mijn kop...... wat denken jullie? by the way ik slik al ruim 8 jaar geen pil meer...
anders doe je maandag nog een testje als je niet ongi bent en de klachten houd en anders ff langs de ha
tjeetje, tja, ik heb t vaak ook: pukkels, weinig bloedverlies, en symptomen.. k ben er bang om meis...dat t niet raak is
als ik dat indd vaker zou hebben dan had ik me er al bij neergelegd maar het is zo compleet anders dan de afgelopen jaren...... pff lastig hoor. ik ga indd maar een testje doen, alleen niet maandag dat kost me een godsvermogen dan doe ik het volgend weekend wel. bedankt voor de reacties
Waarom ga je anders maandag niet meteen naar de HA en laat je bloed prikken of testen (is tenminste niet zo duur als steeds testen kopen). Je bent nu 4 dagen overtijd en maandag dus een week!!! Persoonlijk zou ik meteen naar de HA toe stappen, heb je meteen zekerheid anders blijf je tot volgend weekend tobben... Liefs, Duveldraakje
Als je al 3 negatieve testen hebt denk ik toch dat het wat anders is. Misschien andere dingen gegeten ofzo. Niets zo veranderlijk/veradelijk als het vrouwelijk lichaam. Maar volgende week nog een testje en dan heb je zekerheid.
Poehee...als ik het zo lees zou ik zeggen dat je gewoon zwanger bent. Vervelend natuurlijk dat je testen steeds negatief zijn. Maar misschien maak je idd nog maar heel weinig HCG aan. Ontzettend spannend dit zeg. Ik duim voor je. Liefs, Gerrina
ja ik moet zoiezo langs de dokter en dan vraag ik tussen neus en lippen wel even of ik een bloedtest mag bedankt voor jullie medeleven.
haha deed ik dat maar dan kon ik ook de spanning eraf halen ik heb net de dokter gebeld. kan pas donderdag terecht. hmmzz maargoed geduld is een schone zaak toch
Hey meis, klinkt idd niet als een gewone ongi, maar als dat je innesteling is geweest, dan kan het best goed zijn dat ie later is geweest en je daardoor nu nog onvoldoende hcg hebt aangemaakt om posi te testen. Welke test heb je gebruikt? ik duim voor je dat de HA een bloedtest wil doen, dan heb je meteen zekerheid. Liefs, Daan
verevelend he dat je zolang op de huisarts moet wachten. ik zou na het weekend nog een test doen.. wat een spanning allemaal
Volgens mij is die bloeding toch te lang voor een innesteling. Ik zou uitkijken met teveel gaan hopen... Ik hoop voor je dat het wel zo is, maar je kan best eens een afwijkende menstruatie hebben. Succes iig!