Het ongi gevoel ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babe, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Meiden even een beetje gekke vraag. Ik heb nu al 2 dagen een zeurend gevoel in mijn buik, onder mijn navel. Het is mijn eerste cyclus na de pil en ik heb een onregelmatige cyclus. Nu hoor ik meiden om me heen wel eens praten over het ongi-gevoel. Het gevoel net voordat je ongesteld moet worden. Ik ken het zelf niet want ik wordt altijd ongesteld zonder dat ik wat voel of merk wat buikpijn betreft. Kan een van jullie omschrijven hoe het bij jullie voelt zodat ik dat eens kan vergelijk met wat ik nu voel ?

2. Niet meer actief

Bij mij voel ik dat alleen aan de de soort buikpijn die ik heb. Niet de buikpijn die je hebt als je heel misselijk bent ofzo ... ik had dat ook al toen ik de pil nog slikte. Ik kan altijd zeggen: ow ja vandaag komt het. Een zeurende stekende pijn ...

3. Niet meer actief

jazeker,

een hele nare, zeurende pijn..
    alsof mijn hele onderbuik verkrampt is.

steken in mijn eierstokken, beetje wazig gevoel.

duurt een dagje, meestal voor de dag dat ik ongi word..in de avond ervoor het meest erg.
    eigenlijk zo erg dat ik het liefst naar bed ga om op mijn buik te liggen om tegendruk te voelen.

ik word dan een beetje hangerig, chagrijnig en heb nergens zin in.

en de dag dat ik ongi word, heb ik nergens last meer van..

Aoife

4. pammy

pammy Actief lid

ik heb er zelf heel veel last van
    echt krampen die komen en weer gaan dit gebeurt echt twee uur voordat ik ongi word
    het is voor iedereen anders hoe heftig het is
    het gevoel dat je baarmoeder samentrekt

5. Ikk

Ikk Lid

21 jul 2006
    45
    0
    0
    Verkoopster
    Me too!!

Krampen laag in mijn buikje al van te voren, en 2 dgn tijdens, erg moe.. en pijn in mijn benen, lage rugpijn..
    tja bij iedereen is het anders..

succes!!!

Deel Deze Pagina